وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک ملاقات می نمایند، برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: سفیر ایتالیا در ایران گفت: وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک ملاقات می نمایند، برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، لوکا جان سانتیبا در دیدار با استاندار کرمان با ابراز خرسندی از شکل گیری فضای جدید در ایران اظهار کرد: سفارت ایتالیا در کوشش است یک سری دیدارها در تهران بین 2 دولت انجام گردد و ایتالیا از این فاز جدیدی که در ایران به وجود آمده ،استقبال می نماید.

وی با بیان اینکه امید می رود در ملاقات وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک راه حلی برای برنامه هسته ای ایران اتخاذ گردد،اضافه نمود:ایتالیا جزو کشورهایی است که به عنوان میانجی عمل می نماید.

سفیر ایتالیا در ایران با تاکید براینکه ایتالیا جزو نخستین کشورهایی است که تغییرهای به وجود آمده در ایران را پذیرفت،توضیح داد: دو روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران،معاون وزیر امور خارجه ایتالیا به ایران سفر کرد.

وی با اشاره به اینکه ایتالیا میخواهد در عمل ثابت کند که برنامه هسته ای ایران یک برنامه صلح آمیز است،گفت:ایران وایتالیا باید با یکدیگر ملاقات وگفت وگو داشته باشند و این مسئله به درک بهتر از یکدیگر یاری می نماید.

سفیر ایتالیا در ایران از تمایل ایتالیا به از سرگیری همکاری های ایران و ایتالیا درزمینه مالی و صنعتی اطلاع داد و گفت:اگر شرایط فراهم باشد،ایتالیا قصد همکاری با ایران را دارد.

سفیر ایتالیا وشماری از کارکنان سفارت ایتالیا در سفربه استان کرمان از شهرهای تاریخی و گردشگری بم،ماهان وکرمان بازدید کردند و در خاتمه سفیر ایتالیا پس از دیدار با استاندار کرمان راهی تهران شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 275

به "وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک ملاقات می نمایند، برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا در نیویورک ملاقات می نمایند، برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید