شرایط بحرانی خانه سالمندان فرانسه با شیوع کرونا

به گزارش مجله کالارنا، اتحادیه خانه های سالمندان فرانسه، شرایط دست کم 50 مرکز نگهداری از این افراد را از نظر شیوع کرونا، بحرانی اعلام نموده است.

شرایط بحرانی خانه سالمندان فرانسه با شیوع کرونا

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش تارنمای رادیو فرانس انتر، به گفته فلورانس آرنائیز-مومه (Florence Arnaiz-Maumé) رئیس اتحادیه خانه های سالمندان فرانسه، در این مراکز بین 50 تا 60 درصد سالمندان و کارکنان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

هم اکنون حدود 700 هزار نفر در فرانسه در مراکز نگهداری سالمندان زندگی می نمایند و میزان فوتی های این جمعیت بر اثر کرونا به نسبت مبتلایان، حدود 6.5 درصد است.

ژروم سالومون مدیرکل بهداشت عمومی فرانسه آمار کلی مبتلایان به کرونا در خانه های سالمندان این کشور را 14 هزار و 638 مورد اعلام نموده است؛ این رقم به نسبت شمار کلی مبتلایان در کل کشور قابل ملاحظه است.

از روز یکشنبه گذشته که دولت فرانسه از مراکز سالمندان خواسته آمار کرونا را گزارش نمایند، هنوز ناهماهنگی هایی در این گزارش ها دیده می گردد. فرانس انتر می نویسد: در مجموع، ویروس کرونا در دستکم 650 سرای سالمندان از مموع هفت هزار و 500 سرا در فرانسه مشاهده شده است؛ اگرچه افراد مسن در اتاق های خود محدود هستند، اما این موارد باعث نگرانی می گردد.

اتحادیه خانه سالمندان از دولت فرانسه خواسته تا از ساکنان این مراکز که به ویروس کرونا مبتلا شده اند محافظت کند.

فرانسه آدینه شب در تازه ترین آمار رسمی خود گفت که در 24 ساعت 588 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان ها جان خود را از دست داده اند که بالاترین آمار جان باختگان از هنگام شیوع این ویروس در کشور به شمار می رود.

ژروم سالومون مدیرکل بهداشت عمومی فرانسه گفت که شمار جان باختگان کرونا در بیمارستان های این کشور به پنج هزار و 91 نفر افزایش یافته است.

این آمار فقط شامل بیمارانی است که در بیمارستان ها بستری شده اند و بیمارانی که در خانه ها یا آسایشگاه ها جان خود را از دست داده اند در آن محاسبه نشده است اما سالومون گفته یک هزار و 416 نفر در خانه ها یا آسایشگاه ها جان خود را از دست داده اند که بدین ترتیب، شمار کل جان باختگان در فرانسه به دستکم 6 هزار و 507 نفر رسیده است.

مقام های فرانسوی می گویند که شمار بیمارانی که در وضع شدید بیماری قرار دارند، کاهش یافته است.

آمار خانه های سالمندان دقیق نیست

نخستین آمار اعلام شده دولت فرانسه از موارد فوتی کرونا در مراکز نگهداری سالمندان کامل نیست، چرا که این آمار مربوط حدود 7 هزار و 400 مرکز را شامل می گردد، در حالی که شمار کل این مراکز اعم از خصوصی و دولتی در سرتاسر فرانسه بیش از 10 هزار و 600 است.

فرانسه پس از ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار جان باختگان کرونا در اروپا را دارد.

تا به امروز، 82هزار و 165 نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده و در این میان 14هزار و 5نفر بهبود یافتند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 870

به "شرایط بحرانی خانه سالمندان فرانسه با شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بحرانی خانه سالمندان فرانسه با شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید