پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم یک برد خوب را به دست آوریم. بازیکنان ما امروز در این هوای بارانی و زمین لیز، از جان مایه گذاشتند البته می توانستیم به گل های دیگری هم دست پیدا کنیم که متأسفانه بدشانس بودیم.

پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم

نوراللهی در خصوص گل نشدن پنالتی علی علیپور هم گفت: او ضربه خوبی زد اما متأسفانه شانس با او یار نبود و توپش به گل تبدیل نشد. اشتباه داوری باعث شد تا یک پنالتی که کاملاً معین بود، به نفع ما گرفته نشود و ما بازی را تنها با یک گل به پایان برسانیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که سید جلال حسینی گفته است جریانی وجود دارد که نمی خواهد پرسپولیس به قهرمانی دست پیدا کند، افزود: او درست گفته است متأسفانه برخی ها برای پرسپولیس حاشیه سازی می کنند و نمی خواهند که ما یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص دیدار روز سه شنبه قرمزپوشان برابر پاختاکور ازبکستان خاطرنشان کرد: مطمئناً با توجه به اینکه اولین دیدار ما در لیگ قهرمانان است، بازی سختی در پیش خواهیم داشت. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان با قدرت وارد این بازی ها می شوند ولی امیدوارم بتوانیم در دیدار اول، سه امتیاز را کسب و شرایط را برای خودمان بهتر کنیم تا بتوانیم با روحیه ای خوب، آماده دیدارهای بعدی در لیگ قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 164

به "پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید