پیروزی بزرگ صنعت نفت مقابل تراکتور در لحظات پایانی، جدال جذاب ذوب آهن و گل گهر برنده نداشت

به گزارش مجله کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- نفت آبادان توانست با گلزنی مدافع حریف، دیدار حساس هفته هشتم را با پیروزی پشت سربگذارد و به بالای جدول صعود کند.

پیروزی بزرگ صنعت نفت مقابل تراکتور در لحظات پایانی، جدال جذاب ذوب آهن و گل گهر برنده نداشت

به گزارش خبرنگاران، دیدار حساس هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم نفت آبادان و تراکتور تبریز می رفت تا با نتیجه تساوی 1 بر 1 انتها یابد اما در ثانیه های انتهای نیمه دوم با ارسال بیت سعید همه چیز تغییر یافت تا آبادانی ها هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. این دیدار در نیمه اول با توجه به گل زودهنگام نفت بسیار سریع دنبال شد اما پس از گل تساوی عباس زاده در دقایق تلف شده نیمه اول دو تیم کاملاً جنبه احتیاط را در نیمه دوم رعایت کردند و از همین رو نیمه دوم کیفیت و سرعت بازی قابل مقایسه با نیمه اول نبود.

درحالی که هر دو تیم به کسب یک امتیاز از این بازی قناعت کرده بودند این هادی محمدی مدافع تراکتور بود ارسال مواج بیت سعید را به گل تبدیل کرد تا این بازی با نتیجه 2 بر ا به انتها برسد و نفت به بالای جدول صعود کند. با این پیروزی نفتی ها از 8 بازی صاحب 14 امتیاز و در همسایگی گل گهر و تنها با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفتند و از طرفی تراکتور با این شکست تلخ با همان 12 امتیاز در رده 5 جدول رده بندی حضور دارند.

شرح گل:

صنعت نفت آبادان 1 تراکتور 0 (دقیقه -4 رضا خالقی فر) :در شرایطی که همه تصور می کردند که نفتی ها قرار است خطای فخر الدینی روی بیت سعید را به صورت ضربه ایستگاهی کار کنند، طالب رایکانی با زرنگی هر چه تماتر خالقی فر را در شرایط بسیار خوبی دید و او را با پاسی دقیق تک به تک کرد و این مهاجم با تجربه با ضربه ای بیرون پا توانست دروازه اخباری را باز کند.

صنعت نفت آبادان 1 تراکتور تبربز 1 : (دقیقه 47- محمد عباس زاده): درحالی که در دقایق انتهای نیمه اول را سپری می کردیم میلاد فخرالدینی با ارسال مناسب محمد عباس زاده را دید تا این مهاجم با یک ضربه بسیار دقیق سمت مخالف فلاح زاده را نشانه رود و به این ترتیب دروازه نفت آبادان را باز کند.

نفت آیادان 2 -تراکتور تبریز 1 (دقیقه 92 - گل بخودی-هادی محمدی) :ارسال مواج حسن بیت سعید از بالای سراخباری عبور کرد و در دهانه دروازه می رفت تا مهدی حنفی را در موقعیت گلزنی قراردهد اما زودتر از او هادی محمدی مدافع تراکتور بود که دروازه تیم خود را گشود تا نفتی ها سه امتیاز این بازی را تا به این جا از آن خود کنند.

- تیم های ذوب آهن و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال تماشایی در نهایت با تساوی یک بر یک به انتها رسید. دو تیم در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست دادند. ذوب آهن پس از یک مسابقه معوقه در لیگ برتر و 4 امتیازی که در 6 بازی به دست آورد، در حالی امروز به مصاف گل گهر رفت که مثل دیدار اخیرش مقابل استقلال شکست نخورد ولی می توانست برنده از زمین خارج شود که فرصت سوزی از روی نقطه پنالتی مانع از این اتفاق شد؛ ذوب روی ریباند یک پنالتی توسط علی دشتی به گل رسید، اما شاگردان قلعه نویی در روزی که حملات زیادی داشتند، تنها یک گل توسط سعید صادقی زدند تا به همراه صنعت نفت 14 امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل بهتر موقتا صدرنشین بمانند.

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر (حسین شنانی دقیقه 86)، علی دشتی (رضا حبیب زاده دقیقه 79)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف (عکاشه دقیقه 91)، مهرداد قنبری، دانیال مومنی (عرفان پورافراز دقیقه 79)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

سرمربی ذوب آهن: رحمان رضایی

ترکیب گل گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا ابراهیمی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری (یوسف وکیا دقیقه 91)، سعید صادقی (علی قربانخانی دقیقه 85)، پیمان رنجبری (یونس شاکری دقیقه 45)، گادوین منشا

سرمربی گل گهر سیرجان: امیر قلعه نویی

شرح گل:

ذوب آهن 1 - گل گهر صفر (دقیقه 11: علی دشتی): پنالتی اعلام شده به سود ذوب آهن را مارکو بییدوف به سمت راست زد که حقیقی توپ را با شیرجه زمینی دفع کرد، اما در ریباند محمد سلطانی مهر به توپ رسید و با پاس در عرض علی دشتی را در مقابل دروازه خالی در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ذوب آهن 1 - گل گهر 1 (دقیقه 58: سعید صادقی): پاس در عمق خطرناک علی اصغر عاشوری را سید عبدالله حسینی به خوبی برگشت داد، اما در ادامه توپ به منشا رسید تا پاس به عقب این مهاجم نیجریه ای و شوت روی پای چپ سعید صادقی بعد از اصابت به تیرک عمودی دروازه ذوب آهن تبدیل به گل شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1472

به "پیروزی بزرگ صنعت نفت مقابل تراکتور در لحظات پایانی، جدال جذاب ذوب آهن و گل گهر برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بزرگ صنعت نفت مقابل تراکتور در لحظات پایانی، جدال جذاب ذوب آهن و گل گهر برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید