پیش بینی کاهش کرونا در تهران طی 10 روز آینده

به گزارش مجله کالارنا، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، گفت: پیش بینی می کنیم در صورت تداوم رعایت ها، کاهش سیر نزولی کرونا را طی 10 روز آینده در تهران مشاهده کنیم.

پیش بینی کاهش کرونا در تهران طی 10 روز آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اعمال محدودیت های تهران و استفاده منظم از ماسک و کاهش ظرفیت اداری، گفت: پیش بینی می کنیم در صورت تداوم رعایت ها، کاهش سیر نزولی کرونا را طی 10 روز آینده در تهران مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: حدود 500 بیمار در استان ترخیص شدند که این عدد نشان می دهد هنوز ترخیصی های ما از تعداد بستری عقب است و در یک تراز منفی به سر می بریم.

زالی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیماران جدید در بیمارستان های استان تهران بستری شدند 662 نفر بودند؛از این تعداد 111 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: 16 درصد از مراجعان بستری ما به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: در مجموع تعداد کسانی در بخش سرپایی در بهداشت و درمان مراجعه کردند نسبت به 24 ساعت ماقبل 6.2 درصد کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: کاهش 1.5 بستری را در 24 درصد گذشته تجربه کردیم و در ترخیص بیماران کرونایی 2.2 درصد رشد را نشان می دهد.

وی پیش بینی کرد که با اعمال محدودیت ها، استفاده منظم از ماسک و به خصوص کاهش ظرفیت اداری در تهران طی 7 تا 10 روز آینده به صورت تدریجی یا شیب ملایم شاهد کاهش بستری در مراکز درمانی خواهیم بود.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1290

به "پیش بینی کاهش کرونا در تهران طی 10 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی کاهش کرونا در تهران طی 10 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید