کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار نهاده شد

به گزارش مجله کالارنا، کاروان حامل مهمات عربستان سعودی برای مزدورانش در استان مارب امروز هدف انفجار یک خودروی بمب گذاری شده نهاده شد.

کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار نهاده شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان مأرب یمن کاروانی از کامیون های حامل مهمات از عربستان سعودی به ارتش وابسته به دولت مستعفی یمن را هدف گرفت.

پایگاه خبری اسپوتنیک به نقل از یک مقام نظامی دولت مستعفی یمن خاطرنشان کرد: افراد ناشناس یک خودروی حامل مواد منفجره از نوع فورچونر را که در نزدیکی ایستگاه بن معیلی در شمال شهر مأرب قرار داشت، منفجر کردند آن هم درست زمانی که کامیون های حامل مهمات از بندر نشطون استان المهره در شرق یمن به وسیله جاده بین المللی مواصلاتی بین استان های مارب و حضرموت در حال عبور از آن منطقه بود.

مقام نظامی دولت مستعفی اضافه نمود: این کمین که خساراتی در پی نداشت، دومین کمین در نوع خود برای محموله های پشتیبانی عربستان سعودی به ارتش(دولت مستعفی) یمن است، زیرا همین کامیون ها آدینه گذشته هم در حال عبور از شهر ثمود در شمال شرق استان حضرموت واقع در شرق یمن هدف انفجار یک بمب دستی قرار گرفتند.

این در حالی است که درگیری های جاری بین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای دولت مستعفی و متجاوزان ائتلاف سعودی در استان مارب همچنان ادامه دارد و صنعاء در آستانه تسلط کامل بر این استان با تسلط بر مرکز آن است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2082

به "کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید