یاری رونالدو به بیماران کرونایی

به گزارش مجله کالارنا، کریستیانو رونالدو برای یاری به هم وطنان کرونایی خود، 35 تخت مجهز را به بیمارستان های کشور پرتغال اهدا کرد.

یاری رونالدو به بیماران کرونایی

به گزارش ، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به همراه خورخه مندس مدیر برنامه اش برای تجهیز بیمارستان های کشور پرتغال، به منظور یاری به بیماران مبتلا به ویروس کرونا 35 تخت مجهز اهدا کردند.

این 2 نفر، 20 تخت بیمارستانی مجهز را به بیمارستان دانشگاهی لیسبون شاقتصادی که شامل مراکز درمانی سانتا ماریا و پالیدو والنته کشور پرتغال می گردد را اهدا کردند.

رونالدو و مدیر برنامه اش همچنین 15 تخت بیمارستانی مجهز دیگر را هم به مرکز مراقبت های ویژه بیمارستان سانتو آنتونیو شهر پورتو اهدا کردند. قرار بر این پس از از بین رفتن ویروس کرونا هم این تخت های ویژه مراقبتی با نام های کریستیانو رونالدو و خورخه مندس در این بیمارستان باقی بماند.

تجهیزات ارسالی رونالدو شامل تخت خواب، دستگاه های تهویه مطبوع، مانیتورهای نشان دهنده ضربان قلب، سرنگ های تزریق و سایر تجهیزات ضروری برای مراقبت از بیماران کرونایی است.

پیش از این رونالدو 200 هزار لباس ویژه و 3 دستگاه تهویه مطبوع را برای یاری به موسسه پزشکی سائو جائو در شهر پورتو پرتغال اهدا نموده بود. او در نظر دارد تا در روزهای آینده 50 هزار ماسک تهیه نموده و به همراه یاری های اقتصادی به سایر بیمارستان های کشور پرتغال اهدا کند.

البته کریستیانو رونالدو در عمل به کارهای خیر خواهانه همواره پیش قدم بوده است. برای مثال در زلزله هولناک کشور نپال در سال 2015 او مبلغ 5 میلیون پوند به زلزله زدگان یاری کرد.

ستاره یوونتوس پس از این که نتیجه تست کرونا دنیل روگانی مدافع تیم یوونتوس مثبت اعلام شد خود را در جزیره مادیرا قرنطینه کرد. البته بعد از روگانی نتیجه تست کرونا پائولو دیبالا و بلیز متویدی دیگر هم تیمی های رونالدو هم مثبت اعلام شد.

دولت پرتغال از روز پنج شنبه هفته گذشته شرایط اضطراری را در این کشور گفت. این کشور با 2362 مبتلا به کرونا و 33 کشته، اوضاع نابسامانی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 985

به "یاری رونالدو به بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری رونالدو به بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید