یاری هزینه بیکاری ایام کرونا همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) واریز خواهد شد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدحسن سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: از زمان شروع ثبت نام هنر کارت تا به امروز بیش از 60 هزار نفر از اعضای صندوق در سامانه هنرکارت ثبت نام نموده اند و برای بیش از 32 هزار نفر از ثبت نام کنندگان از سوی بانک عامل افتتاح حساب شده است که طی این هفته به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) یاری هزینه ایام بیکاری کرونا به حساب آن ها واریز خواهد شد.

یاری هزینه بیکاری ایام کرونا همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) واریز خواهد شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی توضیح داد: هنرکارت، کارت هویتی اعضای صندوق اعتباری هنر محسوب می گردد و از این پس خدمات صندوق در قالب این کارت که عضو شبکه بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو ارائه می گردد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مسائل جامعه فرهنگ و هنر کشور پس از شیوع کرونا گفت: با توجه به محدودیت فعالیت های مراکز فرهنگی و هنری با پیگیری های صورت گرفته در دولت پرداخت یاری هزینه ایام بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا به اعضای صندوق در قالب هنرکارت محقق شد. براین اساس طی این هفته یاری هزینه معیشتی به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریزخواهد شد.

سیدزاده در مورد دریافت هنرکارت اضافه کرد: با همراهی بانک عامل هنرکارت برای اعضا صادر و طی چند مرحله توزیع خواهد شد. متعاقباً اطلاعات تکمیلی در مورد جزییات دریافت این کارت به وسیله ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در خاتمه گفت: رایزنی با مجموعه ای از فروشگاه ها و مراکز فرهنگی و رفاهی برای ارائه خدمات به دارندگان هنرکارت در جریان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1349

به "یاری هزینه بیکاری ایام کرونا همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) واریز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری هزینه بیکاری ایام کرونا همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) واریز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید