گزینه مجذوب کننده روی میز مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی!

به گزارش مجله کالارنا، در فاصله چند هفته تا ملاقات مقابل الهلال، باشگاه پرسپولیس گزینه های مختلفی برای افزایش روحیه در تیم دارد.

گزینه مجذوب کننده روی میز مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آستانه برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بعلاوه افتتاحیه لیگ بیست و یکم، باشگاه پرسپولیس شرایط مطلوبی از نظر مدیریتی ندارد. هیئت مدیره نامسنجم این تیم در کنار شرایط مبهم پست مدیرعاملی، سبب شده تا شرایط این باشگاه در حالی عجیب قرار بگیرد و هنوز هم معین نیست که وزیر ورزش چه تصمیمی خواهد گرفت: آیا وعده 90 روز کار مجید صدری محقق خواهد شد؟ آیا مدیری نو به باشگاه خواهد آمد؟ آیا مدیرعاملی صدری دائمی خواهد شد؟

این پرسش ها و بسیاری دیگر از سوالات در حالی فکر بسیاری از طرفداران پرسپولیس را به خود مشغول نموده اند که قرمزها نگرانی دیگری هم دارند. در هفته های اخیر بازیکنان و اعضای کادرفنی با وعده های بسیار زیاد برای حل مسائل اقتصادی روبرو بوده اند اما اقدامی عملی را مشاهده ننموده اند و شاید حالا زمانی برای افزایش روحیه آنها و نمایش حسن نیت از سوی باشگاه، به طرق مختلف باشد؛ از جمله تمدید قرارداد با سرمربی که علاوه بر تاثیر بلند مدت، در کوتاه مدت هم نکته ای مثبت در تیم پرسپولیس خواهد بود.

یحیی گل محمدی که در دی ماه 1398 به اسم سرمربی پرسپولیس و جانشین گابریل کالدرون از مشهد به تهران آمد، در یک و نیم سال اخیر توانسته دو قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزها به ارمغان بیاورد و این تیم را به فینال آسیا ببرد که هر دوی این موارد برای نخستین بار به وسیله یک مربی ایرانی رقم خورده است. بعلاوه نباید فراموش کرد که پرسپولیس در این مدت با جدایی بیش از 10نکته جالب اینکه فصل گذشته هم پرسپولیسی ها پیش از ملاقات حساس آسیایی (اولسان) قرارداد گل محمدی را نمدید کردند. البته باشگاه اظهار داشت قرارداد دو ساله تمدید شده اما تا خاتمه فصل 1400-1401 بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1887

به "گزینه مجذوب کننده روی میز مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مجذوب کننده روی میز مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی در راه فرهاد مجیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید