گلایه های مردم از عدم واریز وام کرونا ، آیا پرداخت یک میلیون تومان ادامه دارد؟

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، ثبت نام مرحله دوم وام کرونا سه شنبه ای که گذشت به سرانجام رسید و طبق دستورالعملی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدا منتشر کرد قرار بود در هفته آینده اطلاعات متقاضیان پالایش شود.

گلایه های مردم از عدم واریز وام کرونا ، آیا پرداخت یک میلیون تومان ادامه دارد؟

همچنین زمان واریز این وام را هفته پایانی آذر ماه اعلام کرده بودند اما هنوز دو روز از پایان زمان ثبت نام نگذشته برخی از متقاضیان گفتند که این وام برایشان واریز شده است.

دیروز بانک مرکزی گفت که بخش اول این وام، امروز 13 آذر ماه و یک هفته زودتر از موعد به حساب 4 میلیون و 660 هزار خانوار واریز شد.

همچنین حدود دو هزار نفر از متقاضیان هم به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطا ها شامل این وام نشده اند.

مشمولان این وام 11 میلیون خانوار فاقد بیمه و درآمد ثابت است که وزارت کار آنها را شناسایی کرده است.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی این وام به 6/5 میلیون نفر تعلق گرفته است، این در حالی است که برخی از متقاضیان معتقدند علی رغم واجد شرایط بودن این وام را دریافت نکرده اند.

وام یک میلیون تومانی به کسانی رسید؟

این عدالت نیس پس چرابه من واریزنشده کارگرهستم بزمه ندارم دوهفتس کارخونه تعطیله چی کارکنیم

من یک زن مطلقه با یه دختر 17ساله هستم که نه از بیمه حقوق میگیرم ونه حقوق ثابت دارم ولی برام واریز نشده وام؟اخه این چه عدالتیه؟

بیکار و سرپرست خانواده هستم اما وام یک میلیونی و سایر تسهیلات شامل حال من نمیشه چه کسانی واجد شرایط دریافت وام و تسهیلات هستند؟

من کلیه شرایط دریافت وام رو دارم هم بیکارم هم بیمه ندارم سری قبل گرفتم مگه استعلام نمی گیریم چرا این سری بهم وام رو ندادن

بانک مرکزی و وزارت کار در این خصوص اطلاعاتی منتشر نکرده اند که آیا واریزی ها ادامه دارد یا نه، فقط تعداد مشمولان را 6/5 میلیون نفر اعلام کرده اند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1420

به "گلایه های مردم از عدم واریز وام کرونا ، آیا پرداخت یک میلیون تومان ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های مردم از عدم واریز وام کرونا ، آیا پرداخت یک میلیون تومان ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید