گوگل به تخلف از دستورات آنتی تراست فرانسه متهم شد

به گزارش مجله کالارنا، بازرسان آنتی تراست فرانسه جدید ادعا می نمایند گوگل دستورات مقام ناظر بر رقابت این کشور را نقض نموده است. درصورت تایید این تخلف ممکن است جریمه ای تا 10 درصد فروش سالانه گوگل معین گردد.

گوگل به تخلف از دستورات آنتی تراست فرانسه متهم شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

گوگل متهم شده دستورات مقام ناظر بر رقابت فرانسه درباره انجام مذاکرات با ناشران جدید درباره قوانین حق نشر نقض نموده است.

این درحالی است که بازرسان آنتی تراست (ضدانحصار) فرانسه در گزارشی 93 صفحه ای به عنوان بیانیه اعتراضات، اشاره نموده اند عدم همخوانی گوگل با دستور مقامات ماهیت بسیار جدی دارد.

این خبر در حالی منتشر می شد که ناشران اخبار در فرانسه ادعا می نمایند گوگل در مذاکرات با آنها حسن نیت نداشته و نتوانسته اند به توافقی دست یابند.

البته این رسانه ها جزو گروهی از 121 ناشر اخباری نبودند که اوایل ماه جاری میلادی قراردادی 3 ساله به مبلغ 76 میلیون دلاری برای انتشار اخبار با گوگل امضا کردند. این توافقنامه گامی مهم در مورد رابطه میان گوگل و ناشرانی است که آن را امضا کردند. اما علاوه بر آن این توافقنامه بسیاری از ناشران اخبار را عصبانی کرد.

در صورت تأیید نقض قوانین، مقام قانونگذاری رقابت فرانسه می تواند جریمه ای معادل 10 درصد فروش شرکت گوگل وضع کند. این درحالی است که فروش سالانه گوگل در سال 2020 میلادی 183 میلیارد دلار اعلام شده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1530

به "گوگل به تخلف از دستورات آنتی تراست فرانسه متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل به تخلف از دستورات آنتی تراست فرانسه متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید