تجهیزات کافی نیست اما کار راه انداز است

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، استرانکار پریموث سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان بعد از اینکه مدتی با فدراسیون قطع همکاری کرد. مجددا با رایزنی مسئولین دوچرخه سواری برای آماده سازی تیم به منظور حضور در بازیهای آسیایی به ایران بازگشت. پریموث رکابزنان کوهستان ایران را خوب می شناسد و در این چند سال کوهستانروها با او قله های موفقیت را سریعتر طی می کنند. تیم ملی کوهستان ایران شنبه شب راهی اندونزی شد. گفتگوی پریموث در آستانه برگزاری هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا با خبرنگاران در ذیل می آید:

تجهیزات کافی نیست اما کار راه انداز است

* خبرنگاران - وضعیت قرارداد شما در حال حاضر چگونه است و تا چه زمانی با فدراسیون همکاری دارید؟

- پریموث: طبق قول و قرارها قرارداد من تا پایان بازیهای آسیایی است. از آن سو فدراسیون پاداش خوبی هم برای مدال آوری شاگردانم در بازیهای آسیایی در نظر گرفته است.

* آیا از اردوها راضی بودید؟

- اردوهای مرتب و خوبی در ایران و در اروپا داشتیم. تا حدود زیادی به اهدافم رسیدم. فدراسیون هم همکاری و تلاش خوبی برای اجرای برنامه ها داشت.

* آیا از حضور در رقابتهای برون مرزی و تعداد آن رضایت داشتید؟

- تجربه برون مرزی رکابزنان کم بود و تیم تنها یک مسابقه اروپایی دید. در یکی دو مسابقه دیگر هم ویزای بچه ها دیر آمد. تنها فراز شکری توانست چندین رویداد بین المللی را تجربه کند.

* تجهیزات تیم خوب است؟

- نزدیک به 6 هزار یورو برای تیم تجهیزات خریداری شده کافی نیست اما کار راه انداز است.

* وضعیت رکابزنان چطور است؟

- ورزشکاران تیمم از قبل هم مشخص بودند. نتایج رکابزنان کوهستان با هم خیلی متفاوت بود و نفرات انتخاب شده همیشه خوب بودند و الان هم منتخب بازیها هستند و راهی جاکارتا شده اند. این نفرات نهایی تنها در اردوها تمرینات را ادامه دادند و سخت برای این رقابتها تلاش کردند.

* شما قول مدال در جاکارتا را می دهید؟

- نتایج خوبی خواهیم گرفت. البته قول مدال سخت است. من هیچ وقت درباره کسب مدال قول نمی هم. من با رکابزنان سخت کار کرده ام و تلاش کرده ایم تا بهترین نتیجه را در این رقابتها بگیریم.

* رقیبان اصلی ما چه کشورهایی هستند؟

​- ژاپن، چین، قزاقستان و خود اندونزی رقبای اصلی ما هستند.

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران نیز با 378 ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 6

به "تجهیزات کافی نیست اما کار راه انداز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات کافی نیست اما کار راه انداز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید