سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست و کمیته فوتسال هم خصوصی است!، مجمع فوتسال نیمه اول آذر ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله کالارنا، کاظم سلیمانی، دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام نمود مجمع فوتسال برای انتخاب هیئت رئیسه جدید اوایل آذر ماه برگزار خواهد شد.

سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست و کمیته فوتسال هم خصوصی است!، مجمع فوتسال نیمه اول آذر ماه برگزار می گردد

کاظم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره برگزاری مجمع فوتسال برای انتخاب هیئت رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال گفت: پس از برگزاری انتخابات مختلف بین هیئت های فوتبال و باشگاه ها در نهایت اعضای مجمع به طور کامل معین شدند و ان شاءالله در نیمه اول آذر ماه این مجمع را برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موضوع بازنشستگی علی کفاشیان آیا او مسئله ای برای حضور در این مجمع ندارد، گفت: کفاشیان بازنشسته نیست! اصلاً اعضای هیئت رئیسه فوتسال هم به هیچ عنوان حقوقی دریافت نمی نمایند و شامل این قانون نمی شوند. سازمان لیگ به طور کلی وابسته به بخش خصوصی است و بحث آن کاملاً با فدراسیون فوتبال تفاوت دارد. سازمان لیگ فوتسال به طور کامل خصوصی و به صورت یک شرکت جداگانه انتخابات خود را برگزار خواهد نمود. کلاً سازمان لیگ، کادر اجرایی و سازمانش بخش خصوصی هستند!

دبیر کمیته فوتسال با اعلام اینکه 14 نفر اعضای مجمع به علاوه مهدی تاج، علی کفاشیان و دبیرکل فدراسیون فوتبال اعضای مجمع فوتسال را تشکیل خواهند داد، گفت: اکنون ما گزارشات هیئت رئیسه، حسابرسی و دیگر زمینه ها را برای برگزاری مجمع فراهم می کنیم تا ان شاءالله این مجمع را بدون مشکل در موعد مقرر برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 97

به "سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست و کمیته فوتسال هم خصوصی است!، مجمع فوتسال نیمه اول آذر ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست و کمیته فوتسال هم خصوصی است!، مجمع فوتسال نیمه اول آذر ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید