فولاد دفاعی بازی کرد، از دست دادن امتیاز دردسرساز می گردد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر فولاد خوزستان در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه فولاد تنها به دفاع کردن پرداخت و با این حرکت بازی را از جریان انداخت.

فولاد دفاعی بازی کرد، از دست دادن امتیاز دردسرساز می گردد

وی ادامه داد: ما می دانستیم برابر حریفی بازی داریم که در تهران دفاعی بازی خواهد نمود. البته چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم.

هافبک استقلال در ادامه با نگرانی از امتیازهایی که آبی پوشان از دست می دهند گفت: در چند وقت اخیر امتیازات خوبی را از دست دادیم که این می تواند در انتها فصل به ضرر ما باشد ولی کوشش خواهیم کرد تا در بازی های آینده، نتایج قابل قبولی کسب نموده و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کریمی در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر السد قطر توضیح داد: آن دیدار بازی سال استقلال است و ما باید برای این دیدار به آمادگی کامل برسیم و هشیارانه بازی کنیم. متأسفانه چند بازیکن به تازگی به ما پیوستند و تا آنها به هماهنگی زیادی برسند، زمان زیادی ضروری است اما مطمئناً کادر فنی برای بازی مقابل السد برنامه خاصی دارد و انشاءالله بتوانیم با حمایت هواداران این دیدار را با موفقیت به انتها برسانیم.

وی در خصوص عملکرد خود، گفت: من قبل از بازی های جام جهانی دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در تمرینات بدن سازی پیش فصل استقلال، شرکت کنم و همین مسئله باعث شد تا از آمادگی کامل برخوردار نباشم. انشالله در آینده به آمادگی کامل رسیده و تمام کوششم را برای موفقیت استقلال انجام می دهم.

هافبک استقلال در انتها اعلام کرد: شرمنده همه هواداران شدیم که نتوانستیم در تهران به پیروزی برسیم ولی به آنها قول می دهیم مقابل السد و بازی های آینده لیگ جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 18

به "فولاد دفاعی بازی کرد، از دست دادن امتیاز دردسرساز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد دفاعی بازی کرد، از دست دادن امتیاز دردسرساز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید