مسائل ارزی اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام مدوید را لغو کرد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، با توجه به اینکه برای اعزام هریک از تیم های منتخب و یا ملی کشتی ایران به مسابقات بین المللی در بودجه مصوب فدراسیون، اعتبار مشخصی پیش بینی گردیده است، افزایش چند برابری نرخ ارز، عدم تخصیص ارز مبادله ای از سوی بانک مرکزی به فدراسیون ها و هزینه های چند برابری خرید بلیت، فدراسیون کشتی را به ناچار و برخلاف برنامه ها و مصلحت های فنی مجبور به اتخاذ سیاست انقباضی جدیدی نموده است.

مسائل ارزی اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام مدوید را لغو کرد

بر این اساس، به منظور تامین منابع مالی هریک از اعزام های اصلی به مسابقات دنیای، ضرورت دارد چند اعزام تدارکاتی و یا بعضا برخی از اعزام های اصلی دیگر نیز منتفی گردد. از این رو اعزام تیم منتخب کشتی آزاد ایران به مسابقات بین المللی جام مدوید که به عنوان آخرین مسابقه تدارکاتی و ارزیابی برای تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از حضور در مسابقات دنیای مجارستان از سوی شورای فنی در نظر گرفته گردیده بود، منتفی شد.

با توجه به شرایط بوجود آمده، نفرات مدنظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های پیش رو، بر اساس عملکرد فنی کشتی گیران در طول تمرینات، کارنامه خارجی و توان روانی و قدرت جنگندگی آنها در مسابقه با نفرات شاخص دنیا در وزن خود و در مجموع میزان بهره مندی از کلاس دنیای مورد ارزیابی کادر فنی و شورای فنی قرار می گیرند.

همچنین برای آماده سازی نفرات جوان و یا با تجربه ای که احتیاج به حضور در میدان تدارکاتی دارند، به ناچار از طریق تدابیر کادر فنی در شرایط مشابه مسابقه ای درون اردویی و یا حضور در سایر مسابقات داخلی - ملی موجود، در محدوده زمانی باقی مانده تا مسابقات دنیای استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 37

به "مسائل ارزی اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام مدوید را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ارزی اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام مدوید را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید