اسکان رایگان زائران اربعین در کمپ گردشگری دره شهر

به گزارش مجله کالارنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از آمادگی کمپ گردشگری شهرستان دره شهر، برای اسکان رایگان زائران اربعین حسینی (ع) اطلاع داد.

اسکان رایگان زائران اربعین در کمپ گردشگری دره شهر

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تردد زوار اربعین از دیگر مناطق کشور به استان به ویژه شهرستان دره شهر، کمپ گردشگری بام سراب آمادگی اسکان رایگان زائران با تمام امکانات را دارد.

او اضافه کرد: این کمپ و پارک محوطه آن در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع به تعداد 11 کانکس با امکاناتی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ اختصاصی، بوفه و دفتر راهنمای مسافر و همچنین پذیرایی به صورت رایگان از زائران اربعین حسینی (ع) میزبانی می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در مورد فرهنگ سازی و خدمت به زائران اظهار کرد: مردم خوب شهرستان دره شهر پیشینه غنی و والایی در مهمان نوازی دارند و با ایجاد فضای استراحت همراه با آرامش در این کمپ گردشگری باعث ترغیب بیشتر زائران و گردشگران در سفر به شهرستان دره شهر قطب گردشگری ایلام شده اند.

او توضیح داد: این کمپ گردشگری در دل طبیعت طراحی و اجراشده و نقطه قوت گردشگری و فرصت مناسبی برای مهمان پذیری و گسترش فرهنگ بومی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 482

به "اسکان رایگان زائران اربعین در کمپ گردشگری دره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان رایگان زائران اربعین در کمپ گردشگری دره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید