بازی با الهلال برای استقلال تمام شد، آبی ها باید سپاهان را ببرند

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس و نفس گیر توانست الهلال را در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شکست داده تا به صعود از این گروه سخت آسیایی امیدوار گردد. آبی پوشان سه شنبه شب به تهران بازگشتند تا آدینه در چارچوب لیگ برتر مقابل سپاهان قرار بگیرند.

بازی با الهلال برای استقلال تمام شد، آبی ها باید سپاهان را ببرند

ایوب اصغرخانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: کیست که اهمیت پیروزی بر الهلال را نداند و از این پیروزی مسرور نشده باشد. استقلال یکی از هوشمندانه ترین بازی های ماه های اخیر خود را مقابل الهلال انجام داد که اگر غیر از این بود شانسی برای پیروزی نداشت.

وی افزود: کار خوبی که باشگاه استقلال پیش از این بازی کرد، زودتر روانه کردن تیم به قطر بود. این باعث شد تا بازیکنان کمتر با حاشیه هایی که در تهران برایشان پیش آمده بود روبرو باشند و بیشتر روی بازی و تمرینات تمرکز نمایند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حالا این بازی گذشته و یک تیم حرفه ای نباید در باد پیروزی هایش هرچقدر هم که بزرگ باشد بخوابد. استقلالی ها هم باید الهلال را فراموش نمایند و از حال و هوای این پیروزی غرورانگیز خارج شوند.

اصغرخانی گفت: اهمیت بازی با سپاهان کم از بازی با الهلال نیست. پیروزی در این بازی می تواند بار دیگر استقلال را به کورس قهرمانی بازگرداند اما امتیاز از دست دادن در این بازی کاملاً امیدها را از بین خواهد برد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: بازی با سپاهان همواره برای استقلال حساس و مشخص نماینده بوده. اما با توجه به این که سپاهان بعد از چند سال مدعی قهرمانی شده حساسیت این بازی بسیار بیشتر است. به خصوص که در این فصل امیر قلعه نویی راهنمایی آن را بر عهده دارد و شناخت او از استقلال کار را برای آبی پوشان سخت تر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 180

به "بازی با الهلال برای استقلال تمام شد، آبی ها باید سپاهان را ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با الهلال برای استقلال تمام شد، آبی ها باید سپاهان را ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید