تور ارزان ترکیه: جاذبه هایی که شمار ا به بدروم می کشاند!

به گزارش مجله کالارنا، چرا باید به بدروم برویم؟

ترکیه به علت ترکیب جالبی از فرهنگ غنی و جاذبه های بسیار زیبا و نفس گیر، یکی از جذابترین مقاصد گردشگری اروپا و آسیا است و جایی است که از هر نظر می توان از بودن در آن لذت برد و خوش گذراند. به غیر از شهرهایی مثل استانبول و آنتالیا، یکی دیگر از شهرهای جاذب جهانگرد این کشور، بدروم است که در لبه ساحلی دریای اژه قرار گرفته است. اما شاید از خودتان بپرسید چرا باید برای سفر به این شهر زمان بگذارید و هزینه کنید؟ و به عبارتی چرا باید سفر به بدروم کنیم؟ خبرنگاران جواب سوال تان را در ادامه داده است:

تور ارزان ترکیه: جاذبه هایی که شمار ا به بدروم می کشاند!

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

تنوع انتخاب در اقامتگاه های ساحلی

شبه جزیره بدروم از شهر اصلی و یسیاری اقامتگاه های ساحلی دیگر مثل Turgutries، Yalikavak و… تشکیل شده است. برخی از این اقامتگاه ها کاملا ارزان و ارزان هستند، در حالیکه در اقامتگاه های دیگر، بیشتر، افراد سرشناس و مشهورترکیه اقامت می نمایند.

منطقه گومبت (Gumbet) در این شهر، به علت کیفیت بالای ورزش های آبی و زندگی شبانه، یکی از منطقه ها مورد علاقه بریتانیایی هاست و منطقه ها سنتی تر شهر مثل Gumusluk ، مورد علاقه دیگر گردشگر های اروپایی است. برای گشت و گذار در شهر بدروم و بازدید از همه مکان های تماشای آن، رانندگی برترین گزینه است مخصوصا اگر بخواهید از روستاهای کوچک اطراف مه تماشا کنید، اما اگر فقط بخواهید در خود شهر بدروم و مخصوصا مرکز شهر گردش کنید، می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوبی که دارد مخصوصا اتوبوس بهره ببرید.

بدروم فرودگاه مجزا دارد

فرودگاه تمیز و مدرن بدروم در تمام طول سال باز است و در فصل تابستان، پروازهای بین المللی و در فصل زمستان، پروازهای داخلی زیادی به آن انجام می گردد و در نتیجه می توان راحت به آن سفر کرد.

زندگی شبانه

در فصل تابستان، در حین روز می توان از مکان های تماشای آن بازدید کرد یا در آب های نیلگون ان به شنا پرداخت اما شب های بدروم چیز دیگری است! شب های بدروم بسیار پر جنب و جوش، پر از نور و رنگ و خیابان هایی پر از مردم شاد است. حتی رستوران های بدروم هم در شب حال و هوای دیگری دارند، البته منظور ما رستوران هایی در کنار آب است. می توانید در یکی از بیشمار رستوران های عالی این شهر یک غذای دریایی فراموش نشدنی را در کنار همسفرتان در ساحل میل کنید.

خط ساحلی بی نهایت زیبا

تعدادی از مجهزترین مدرنترین اسکله های ترکیه در بدروم قرار دارند چون این شهر از دیرباز، مرکز ماهیگیری و قایقرانی بوده است. همه اینها و تجریبات گذشته، مردم بدروم را به میزبانی برگزاری برترین تورهای کروز تبدیل نموده است.

خلاصه

هر چیزی که بخواهید را در بدروم می توانید پیدا کنید. بدروم سواحل زرق و برق داری دارد و در آن می توان کارهای زیادی مثل سافاری با جیپ، بازدید از مکان های تراریخی، گذراندن یک رز خوب در پارک آبی، ورزش های آبی و غیره و غیره انجام داد. وقتی هم نوبت به غذا برسد، که از غذای خوش طعم و ارزان باید صحبت کرد. این شبه جزیره تماشای، هتل های مالی زیادی دارد و از طرف دیگر، ویلاهای لب ساحل منحصر بفردی دارد که افراد سرشناسی مثل رونالدو، تعطیلات خود را در آن گذرانده اند که شما هم می توانید در آنها اقامت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2037

به "تور ارزان ترکیه: جاذبه هایی که شمار ا به بدروم می کشاند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: جاذبه هایی که شمار ا به بدروم می کشاند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید