خبرنگاران قائم مقام باشگاه گیتی پسند: تمرکز بازیکنان ما بر ملاقات فینال متمرکز است

به گزارش مجله کالارنا، اصفهان-خبرنگاران- قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم ما بر فینال لیگ برتر فوتسال کشور و مسائل فنی ملاقات با تیم مس سونگون ورزقان تمرکز دارند و از حاشیه ها دوری می نمایند.

خبرنگاران قائم مقام باشگاه گیتی پسند: تمرکز بازیکنان ما بر ملاقات فینال متمرکز است

محمدحسین عراقی زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: برای دوری از حاشیه ها تصمیم بر این شد که بیشتر مصاحبه هایی که بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند انجام می دهند بر روی مسائل فنی باشد و از مسائل حاشیه ای دوری نمایند.

وبا اشاره به اینکه تیم گیتی پسند برای برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال آمادگی کامل دارد، اضافه نمود: برگزاری این بازی با موضوع هیات فوتبال اصفهان است و تمهیدات لازم در این باره اجرا شده است.

وی اضافه نمود: هفته گذشته جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور همه دستگاه های ورزشی و غیرورزشی مرتبط در این مورد برگزار و اعلام شد که طبق پروتکل ستاد ملی بیماری کرونا در ورزش، در ملاقات فینال حضور تماشاگران ممنوع است.

وی گفت: همچنین برنامه ریزی شده تا در مجموع 10 خبرنگار و 10 عکاس ورزشی با معرفی نامه هیات فوتبال به عنوان متولی امر در فینال لیگ برتر فوتسال کشور در اصفهان حضور یابند.

وی گفت: بازیکنان تیم گیتی پسند از حدود سه هفته پیش تمرینات خود را شروع کردند و در ادامه آزمایش بیماری کرونا دادند که جواب همه بازیکنان منفی بود و تمرینات به صورت روزانه در حال برگزاری است تا ان شاالله نتیجه خوبی در روز آدینه کسب گردد.

عراقی زاده با بیان اینکه این ملاقات به صورت مستقیم از شبکه اصفهان پخش می گردد، اضافه نمود: فینال رفت لیگ برتر فوتسال در اصفهان بعد از تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا نخستین مسابقه است که بعد از حدود چهار ماه برگزار می گردد که امیدوارم این ملاقات به بهترین شکل با پیروزی تیم ما همراه باشد.

وی گفت: برای ما در درجه اول سلامت بازیکنان مهم است و در درجه دوم این که بتوانیم نتیجه قابل قبولی مقابل تیم مس سونگون بگیریم و پیروز میدان شویم.

ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان 2 تیم گیتی پسند و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس فراوان قرار است در روز 30 خرداد و به میزبانی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

بر اساس پروتکل ستاد ملی کرونا در ورزش و جلسه هماهنگی این ستاد در اداره کل ورزش و جوانان استان، بازی اول فینال لیگ برتر فوتسال در 30 خرداد به میزبانی اصفهان برگزار می گردد و بر اساس تصمیمات این جلسه، حضور کلیه طرفداران به سالن ممنوع است و خبرنگاران نیز با محدودیت روبه رو هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1132

به "خبرنگاران قائم مقام باشگاه گیتی پسند: تمرکز بازیکنان ما بر ملاقات فینال متمرکز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قائم مقام باشگاه گیتی پسند: تمرکز بازیکنان ما بر ملاقات فینال متمرکز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید