داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد

به گزارش مجله کالارنا، علی پنجه باشی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: دوره داوری دنیای بدمینتون با حضور 12 داور برگزیده و منتخب از نقاط مختلف دنیا در مالزی برگزار گردید و در حالی که تنها یک سهمیه قبولی به قاره آسیا داده شده بود، داور قمی توانست این سهمیه را به دست آورد.

داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

وی اضافه نمود: محمدحسن حسین زاده داور مطرح بدمینتون کشورمان از استان قم است که پیش از این در رویدادهای مطرح و معتبر آسیایی و جهانی قضاوت نموده بود و نماینده کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: حسین زاده برای حضور در دوره داوری جهانی بدمینتون راهی مالزی شد و توانست علاوه بر کسب تنها سهمیه پذیرش قاره آسیا، نفر اول کلاس جهانی داوری بدمینتون گردد و افتخار جدیدی برای ورزش استان قم کسب کند.

پنجه باشی بیان داشت: وی توانست در این دوره جهانی با حضور داورانی از مالزی، استرالیا، هنگ کنگ، هند، بنگلادش و 2 داور از چین با بهترین عملکرد عنوان نخست را کسب نموده و مدرک جهانی را کسب کند.

وی عنوان نمود: حسین زاده برای کسب مدرک جهانی خود علاوه بر رقبای آسیایی با داورانی از دانمارک، استونی و آمریکا در بخش های عملی و تئوری این دوره به رقابت پرداخت و در نهایت با کسب نمره 94 علاوه بر قرار دریافت در جمع 4 نفر بر تر حائز رتبه نخست نیز شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم توضیح داد: کلاس ارتقاء درجه داوری از آسیایی به جهانی طی 7 روز در کوالالامپور برگزار گردید و سوداکار ورمی از هند، یائولینا از مالزی، میک والکر از کانادا و پیتر گنز از دانمارک مدرسان فدراسیون جهانی بدمینتون برای این دوره بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 387

به "داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور قمی نفر اول کلاس داوری جهانی بدمینتون در مالزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید