دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ هم قطعی شد خبرنگاران

به گزارش مجله کالارنا، انتقال عمر ریچاردز یک مدافع چپ 23 ساله ریدینگ به بایرن مونیخ قطعی شده است.

دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ هم قطعی شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ در فصل زمستان نیز برای خرید عمر ریچاردز اقدام نموده بود و در آن مقطع مذاکرات طرفین به توافق نرسید، اما حالا نشریه اتلتیک مدعی شد این بازیکن در تابستان لباس بایرن را به تن خواهد نمود. قرارداد ریچاردز با ریدینگ در خاتمه فصل به تمام می رسد و باشگاه فعلی او نتوانست این بازیکن را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ قطعی شده و عمر ریچاردز به عنوان گزینه ذخیره ای برای او و آلفونسو دیویس در نظر گرفته شده است. عمر ریچاردز که در سال 2017 به ریدینگ ملحق شده بود، در این مدت 72 بار برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و عملکرد خوب او در این فصل نظر کادر فنی بایرن مونیخ را به خود جلب نموده بود.

البته لوکاس هرناندز، خرید گرانقیمت باشگاه بایرن که در ژوئن 2019 از اتلتیکومادرید به این تیم پیوست نیز دیگر گزینه هانسی فلیک برای پست دفاع چپ است، اما شایعاتی در خصوص احتمال جدایی او منتشر شده است. عمر ریچاردز بازیکنی تنومند و البته سرعتی است و از خاتمه فصل و با آغاز اردوی پیش فصل بایرن مونیخ راهی کمپ این باشگاه خواهد شد. پیش از این باواریایی ها برای خرید دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و جوان لایپزیش نیز با این تیم به توافق رسیده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1579

به "دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ هم قطعی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین خرید تابستانی بایرن مونیخ هم قطعی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید