ملاقات علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش مجله کالارنا، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس پیرامون همکاری دو نهاد ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، علی شیرکانی درحاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس ملاقات و مصاحبه کرد.

بر اساس توافقات اجرا شده در این ملاقات مقرر است که میان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و باغ موزه دفاع مقدس تفاهمنامه ای پیرامون توسعه فرهنگ بیمه ای و فرهنگ ایثار و شهادت درمیان جامعه روستایی و عشایری کشور منعقد شود.

استفاده از ظرفیت های موجود جهت برگزاری رویدادهای مشترک صندوق و باغ موزه دفاع مقدس در روستاها و مناطق عشایری در راستای ترویج بیمه و فرهنگ ایثار، مستند سازی زندگی شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران روستایی و عشایری عضو صندوق جهت برگزاری یادواره گرامیداشت شهدای روستایی و عشایری، برنامه ریزی مشترک جهت معرفی خدمات صندوق برای جامعه ایثارگر روستایی و عشایری از محورهای اصلی این تفاهم نامه خواهد بود.

نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های زیرمجموعه خود از جمله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در باغ موزه دفاع مقدس درحال برگزاری است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1222

به "ملاقات علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید