عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر

به گزارش مجله کالارنا، علیرضا علیفر، گزارشگر فوتبال، روز گذشته (آدینه اول اسفند) در برنامه تلویزیونی عطسه، وقتی با تصویری از رضا رشیدپور روبرو شد، گفت که از این مجری برای مسخره کردن یک اشتباهش، به شدت آزرده خاطر است و او را متهم کرد از همکارانش پشتیبانی نمی کند.

عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر

این ماجرا، به زمانی باز می شود که سرهنگ علیفر، بر اساس اطلاعات دستکاری شده ویکی پدیا، در گزارش بازی ایرلند - لهستان، به اشتباه، امیر دولاب نامی را به عنوان مهندس ناظر ورزشگاه نیس معرفی کرد. آن اتفاق، دست مایه یک آیتم طنز توسط رضا رشیدپور در برنامه اش شد.

علیفر، دیروز در برنامه عطسه، به صراحت اظهار داشت از کسانی که از همکاران خود حمایت نمی نمایند، متنفر است. در واکنش به این موضع، رضا رشیدپور، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد و نوشت:

جناب علیفر عزیز، پیشکسوت گرانمایه.

سلام و عرض ادب. شوربختانه تا کنون افتخار مراوده با حضرتعالی و یا حتی سعادت دیدار نداشته ام که اگر چنین بود خود شما با صراحت و خونگرمی که دارید، احتمالا تصدیق می فرمودید که من اهل تمسخر و توهین به کسی نیستم، حتی درباره تندترین مخالفانم، چه رسد به شما که صاحب کسوت ارزشمند بوده و بزرگتر من هستید. ای کاش در تمام این سال ها دلخوری تان را با دیداری در همان ساختمان شبکه سه که محل تردد هر دو نفرمان هست، مطرح می فرمودید تا فرصت تعظیم و روبوسی برای من هم فراهم باشد. اما اکنون که ترجیح حرفه ای استاد علیفر گرامی آن بوده که روی آنتن زنده این موضوع را طرح فرماید، بر خودم واجب می دانم در ابتدا عرض کنم که شما عزیز من هستید و سپس شرح بدهم که آن چه خاطرم هست، چند ثانیه خندیدن بابت اتفاق بانمک امیر دولاب بوده. واکنشی صرفا لحظه ای بدون هیچ پیش زمینه تمسخر یا قضاوت.

در هر حال شما هم از جهت کسوت، و هم سن و سال بر من حکم ارشد دارید و با کمال میل پیشانی تان را با کسب اجازه می بوسم و امیدوارم که این دلخوری را با لبخند شیرین و قلب مهربانتان ختم به محبت فرمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1585

به "عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید