مجیدی: بازی برابر الشرطه مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی استقلال معتقد است بازی برابر الشرطه عراق مهم ترین و سخت ترین بازی تیمش خواهد بود

مجیدی: بازی برابر الشرطه مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ایران در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمام 6 بازی این رقابت ها سخت خواهد بود. خیلی شادم توانستیم با یک نتیجه خوب در بازی قبل به پیروزی برسیم و معتقدم تمام بازی های این گروه سخت است و به نظر من بازی برابر الشرطه، مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که پیروزی پر گل مقابل الاهلی عربستان، باعث می گردد تیم شما مغرور گردد؟ گفت: ما با بازیکنان بعد از بازی صحبت کردیم و به آن ها گفتیم شب همان بازی می توانیم شاد باشیم اما فردای آن روز بازی مقابل الاهلی را فراموش کردیم و باز هم می گویم که مهم ترین و سخت ترین بازی ما مقابل الشرطه خواهد بود. من به بازیکنان گفتم اگر تمرکز نداشته باشید، این بازی از دست خواهد رفت.

مجیدی در پاسخ به این سوال که تیم الشرطه را در لیگ عراق بررسی کردید؟ اعلام نمود: بعد از بازی با الاهلی، من و همکارانم، چند بازی از لیگ عراق و بازی الشرطه مقابل الدحیل را بررسی کردیم. الشرطه تیم بسیار فیزیکی است و دوباره تاکید می کنم ما بازی بسیار سختی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1666

به "مجیدی: بازی برابر الشرطه مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: بازی برابر الشرطه مهم ترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید