مورینیو: فقط انگلیسی ها هستند که از نمایندگان شان در اروپا حمایت نمی نمایند

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: آقای خاص یک بار دیگر به انتقاد از زمان بندنی بازی های لیگ برتر انگلیس پرداخت و از مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور به خاطر عدم حمایت از نمایندگان شان در اروپا ایراد گرفت.

مورینیو: فقط انگلیسی ها هستند که از نمایندگان شان در اروپا حمایت نمی نمایند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو معتقد است صندلی تیم های طراز اول انگلیسی در اروپا در معرض خطر است، چون برنامه بازی های داخلی آنها در فوتبال انگلیس در قیاس با تیم های بزرگ سایر لیگ های معتبر قاره سبز فشرده تر است و مسئولان فوتبال انگلیس هم حاضر نیستند فکری به حال این موضوع بنمایند.

مورینیو با اشاره به این واقعیت که چلسی تنها تیم انگیسی بوده که در دو سال گذشته توانسته جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، گفت: در دوره اول مربیگری ام در چلسی، احساس می کردیم که بهترین هستیم، چون انگلیس سه تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. همین شش سال پیش بود که منچستریونایتد و چلسی هم به فینال این رقابت ها رسیدند. فصل گذشته اما ما تنها نماینده فوتبال انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودیم و هیچ تیم انگلیسی دیگری حتی در لیگ اروپا هم به مرحله نیمه نهایی نرسید.

مورینیو ادامه داد: اتحادیه فوتبال انگلیس و مسئولان لیگ برتر باید در این زمینه به ما کمی بیشتر یاری نمایند، همینطور شرکت های تلویزیونی که مسئولیت پخش بازی ها را بر عهده دارند، چرا که برنامه فعلی بازی های لیگ به ضرر ماست. ما باید از چیزی که حق مان است دفاع کنیم.

آقای خاص با انتقاد از تصمیم مسئولان لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته برای وادار کردن چلسی به بازی برابر استون ویلا در شنبه هفته ای که روز سه شنبه اش باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف گالاتاسرای می رفتند، از انگلیسی ها خواست برای هفته هایی که نمایندگان آنها باید در رقابت های اروپایی شرکت نمایند تمهیداتی را در نظر بگیرند.

او گفت: کاری که من در تلاشم تا انجام گردد به نفع همه ماست نه فقط چلسی. در لیگ های دیگر، به آن تیم هایی که در رقابت های اروپایی حضور دارند یاری می گردد تا شانس موفقیت شان در آن تورنمنت افزایش پیدا کند اما در انگلیس چنین وضعیتی وجود ندارد.

به نظر مورینیو افت نتایج تیم های انگلیس در رقابت های اروپایی باعث افت سطح تیم ملی انگلیس هم شده است. وی توضیح داد: ما آنطور که باید نمی توانیم به فوتبال انگلیس افتخار کنیم که این می تواند روی اعتمادبه نفس بازیکنان تأثیر منفی بگذارد. با این وضعیت چطور ممکن است که انگلیس به جام جهانی برود و بازیکنان این تیم از خود نپرسند که آیا واقعاً شایسته قهرمانی هستند یا خیر.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 509

به "مورینیو: فقط انگلیسی ها هستند که از نمایندگان شان در اروپا حمایت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: فقط انگلیسی ها هستند که از نمایندگان شان در اروپا حمایت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید