ناگلسمان گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد

به گزارش مجله کالارنا، بر اساس گزارش های منتشرشده سرمربی کنونی لایپزیگ گزینه جانشینی اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد است.

ناگلسمان گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای نشریه انگلیسی دیلی میل، مدیران باشگاه منچستریونایتد در صورتی که به همکاری خود با اولگنار سولسشایر سرانجام دهند و این سرمربی نروژی را اخراج نمایند، یولیان ناگلسمان آلمانی را به عنوان گزینه سرمربیگری شیاطین سرخ در نظر دارند.

ناگلسمان از سال 2016 با قبول راهنمایی تیم فوتبال هوفنهایم وارد عرصه سرمربیگری شد و در آن موقع با داشتن 28 سال سن، جوانترین سرمربی تاریخ بوندس لیگا شد. او پس از ثبت آمار خوب از خود در هوفنهایم در سال 2019 این تیم را ترک و راهنمایی راسنبال لایپزیگ را برعهده گرفت. لایپزیگ تحت راهنمایی وی در 7 بازی اول خود در فصل جاری بوندس لیگا 14 امتیاز کسب نموده و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا مونشن گلادباخ صدرنشین، در رده پنجم جدول جای دارد.

شروع ضعیف شیاطین سرخ در فصل جاری که بدترین شروع این تیم در 30 سال اخیر رقابت های لیگ برتر انگلیس بوده، صندلی اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد را به شدت در خطر انداخته است. شیاطین سرخ که در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیوکاسل شدند، در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند.

گفته می گردد بازی با لیورپول در هفته نهم لیگ برتر برای سولسشایر و حفظ صندلیش در منچستریونایتد بسیار حیاتی است و در صورت شکست شیاطین سرخ مقابل تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ، احتمال اخراج وی از سمت سرمربیگری منچستریونایتد وجود دارد.

سولسشایر که در اواخر آذر ماه سال گذشته جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد و سرمربی موقت این تیم لقب گرفت، شروع خوبی با شیاطین سرخ داشت، اما پس از عقد قرارداد سه ساله با این باشگاه، فراز و نشیب تیم تحت راهنماییش هم شروع شد.

نام ناگلسمان در حالی به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری شیاطین سرخ مطرح شده که از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج سولسشایر یاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 399

به "ناگلسمان گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید