تور کاستاریکا: هتل هواپیمای بوئینگ 747 در کاستاریکا

به گزارش مجله کالارنا، آیا تا به امروز به این مسئله فکر نموده اید که بعد از بازنشستگی چه اتفاقی برای هواپیماها می افتد؟ آیا مانند اتومبیل های فرسوده راهی گورستان خودرو می شوند؟ ولی واقعیت امر چیز دیگری است ... در بعضی موارد می توان از لاشه هواپیمای بازنشسته به عنوان رستوران یا هتل نیز استفاده کرد. برای آشنایی با یکی از این نمونه های تغییر کاربری در هواپیماهای بازنشسته در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید.

تور کاستاریکا: هتل هواپیمای بوئینگ 747 در کاستاریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کاستاریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کاستاریکا از سن خوزه و آتشفشان ها و سواحل زیبای این کشور دیدن کنید.

به نظر شما با لاشه هواپیمای قدیمی بوئینگ 747 چه می توان کرد؟ پاسخ این سوال را می توان در هتل کوستا ورده (Costa Verde) واقع در کشور کاستاریکا جستجو کرد، زیرا این هتل در حقیقت هواپیمایی قدیمی است که پس از بازسازی و تعمیرات داخلی به هتلی جالب تبدیل شده است.

هواپیمای مذکور مدل 1965 است که سال ها در خطوط هوایی آفریقای جنوبی پرواز نموده و بعدها وارد ناوگان هوایی آویانکای کلمبیا (Columbias Avianca) شده است. پس از بازنشستگی نیز به وسیله گروهی از سرمایه گذاران خریداری شده و به منطقه سن خوزه انتقال یافته است. به منظور حمل آسان تر هواپیما، بدنه آن به پنج قسمت تقسیم شده و به وسیله کامیون ها جهت 150 کیلومتری تا مقصد را پیموده است.

هواپیمای بوئینگ 747 پس از اعمال تغییرهایی در داخل آن به هتلی در میان درختان تبدیل شده که گردشگران از نمای جالب و متفاوت آن حیرت زده می شوند؛ به طوری که در صورت نبود درها و پنجره ها امکان تشخیص هواپیما میسر نبود. مسافران می توانند از لا به لای شاخه های درختان توکان ها، میمون ها، پروانه ها و اشعه نور خورشید را دیدن نمایند. در طراحی داخلی هواپیما نیز از چوب درختان محلی استفاده شده است، به طوری که انحنای دیواره های داخلی نیز کاملا با چوپ پوشانده شده و اثری از دیواره هواپیما باقی نمانده است. بعلاوه فضای داخلی به مانند سوئیتی طراحی شده که دارای بخش های مختلفی از جمله آشپزخانه-ناهارخوری، نشیمنگاه دیدنی تلویزیون و دو اتاق خواب مجهز به سیستم تهویه است. هزینه اقامت در این سوئیت هوایی در فصل های کم مسافر 300 دلار و در فصل های پرمسافر 350 دلار به ازای هر شب است.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2087

به "تور کاستاریکا: هتل هواپیمای بوئینگ 747 در کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کاستاریکا: هتل هواپیمای بوئینگ 747 در کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید