تور ارزان روسیه: چطور از فرودگاه ونوکووا مسکو به مرکز شهر برویم؟

به گزارش مجله کالارنا، حمل و نقل فرودگاه ونوکووا | VNUKOVO AIRPORT TRANSPORTATION

فرودگاه بین المللی ونوکووا در فاصله 28 کیلومتری شهر مسکو واقع شده است و سومین فرودگاه بزرگ و پررفت و آمد روسیه به شمار می رود. این فرودگاه در کنار سه فرودگاه دیگر مسکو (دوموده دوو، شرمیتیوو و زوکوفسکی) به جابجایی مسافران شهر مسکو می پردازد. در این مطلب قصد داریم گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونوکووا و راه های دسترسی به مرکز شهر را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به مسکو را دارید و بلیط هواپیمایتان به مقصد فرودگاه ونوکووا است با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان روسیه: چطور از فرودگاه ونوکووا مسکو به مرکز شهر برویم؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دسترسی از فرودگاه ونوکووا به مرکز شهر

همان طور که گفتیم فرودگاه ونوکووا یکی از چهار فرودگاه بین المللی مسکو محسوب می گردد و در سال 2017 بیش از 18 میلیون مسافر از این فرودگاه برای جابجایی استفاده نموده اند. فرودگاه ونوکووا دارای سه ترمینال مسافربری برای پروازهای داخلی و خارجی است. اما از سال 2017 تنها یکی از این ترمینال ها به فعالیت می پردازد. ایرلاین های مختلف و مشهوری مثل آذربایجان ایرلاینز، فلای دبی، ماهان ایر، ترکیش ایرلاینز، ائروفلوت پروازهای منظمی را به مقصد این فرودگاه انجام می دهند. گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونوکووا مسکو بسیار متنوع و مناسب هستند و به راحتی می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. بیشتر گردشگران تاکسی را به علت راحتی و امنیت بالایش ترجیح می دهند، اما علاوه بر آن، اتوبوس، قطار و کرایه اتومبیل هم از جمله گزینه های پیش روی شما هستند. در ادامه هریک از این موارد را جداگانه شرح می دهیم تا با توجه به هزینه و زمانی که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

اتوبوس

اتوبوس های شهری مثل اتوبوس های شماره 611 و 611c از فرودگاه ونوکووا حرکت می نمایند و مسافران را به سمت ایستگاه مترو یوگو زاپادنایا (Yugo-Zapadnaya Station) در مرکز شهر مسکو می رسانند. این سفر حدود 40 دقیقه زمان می برد و جزء گزینه های مقرون به صرفه حمل و نقل فرودگاه ونوکووا به شمار می فرایند. ایستگاه اتوبوس ها پشت پارکینگ و مقابل ترمینال D قرار گرفته است. اتوبوس ها به طور میانگین هر 10 دقیقه حرکت می نمایند و مسافران را به شهر مسکو می رسانند. ساعات کاری اتوبوس ها از ساعت 5 صبح تا 1 بامداد است.

اتوبوس شاتل فرودگاه

این سرویس نیز یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونوکووا است و در کنار اتوبوس های شهری مسافران را از فرودگاه به سمت مرکز شهر می برد. اتوبوس شاتل 705M مسافران را از فرودگاه سوار می نماید و در نهایت به ایستگاه مترو Oktybrskaya می برد. با استفاده از این اتوبوس ها در مدت زمان 40 دقیقه می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. با دسترسی به مترو می توانید به نقاط مختلف شهر مسکو بروید و خود را به هتل و مقصدتان برسانید.

تاکسی

اگر در پی راحت ترین و برترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ونوکووا هستید باید تاکسی را پیشنهاد کنیم. تاکسی اگر چه هزینه بالاتری دارد اما به علت رفاه و راحتی بیشتری که دارد بسیار پرطرفدار است و بیشتر گردشگر ها از این سرویس استفاده می نمایند. اگر برای اولین بار به مسکو سفر نموده اید و با شهر آشنایی چندانی ندارید و اگر چمدان های زیادی همراهتان دارید پیشنهاد می کنیم سوار تاکسی شوید. تاکسی ها به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته در ترمینال ها حضور دارند و هر ساعت که به فرودگاه برسید می توانید از آن ها بهره ببرید. با استفاده از تاکسی در مدت زمان 40 الی 60- دقیقه (بسته به شدت ترافیک) می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. مسکو شهر بسیار بزرگی است و در ساعات اوج شاهد ترافیک بسیار سنگینی خواهد بود. توصیه می کنیم حتما از تاکسی های مجوزدار و رسمی فرودگاه بهره ببرید و آن ها را از باجه های کرایه تاکسی رزرو کنید. این باجه ها نزدیک درب خروج هر ترمینال قرار دارند.

سرویس شاتل هتل

بعضی از هتل های مسکو سرویس ترانسفر فرودگاهی را نیز با دریافت هزینه یا به صورت رایگان به میهمانان خود ارائه می نمایند. اگر در سفر به مسکو در هتل اقامت می کنید حتما در خصوص این سرویس از پذیرش هتل پرس و جو کنید. در صورتی که چنین سرویسی وجود داشته باشد مطمئنا بی دردسرترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ونوکووا برای شما خواهد بود. این سرویس شما را از در ترمینال سوار می نماید و در هتل پیاده می نماید.

قطار

قطار ائرواکسپرس نیز یکی از در دسترس ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونوکووا محسوب می گردد و مسافران را به سمت ایستگاه قطار کیفسکی در شهر مسکو می رسانند. قطار از ساعت 6 صبح تا نیمه شب حرکت می نمایند و هر نیم ساعت یکبار به جابجایی مسافران می پردازند. اگر چمدان های زیادی همراهتان نیست در مدت زمان حدودا 40 دقیقه می توانید خود را به مرکز شهر برسانید. ایستگاه قطار در محوطه پارکینگ و نزدیک ترمینال های A و D قرار گرفته است. اگر نمی دانید باید در کدام ایستگاه قطار پیاده شوید می توانید از اطلاعات فرودگاه و کارکنان فرودگاه هدایت بخواهید.

کرایه اتومبیل

آخرین گزینه حمل و نقل فرودگاه ونوکووا که به شما معرفی می کنیم کرایه اتومبیل است. اگر دوست دارید در مدت اقامت در مسکو از آزادی عمل و استقلال بیشتری برخوردار باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید و خودتان در مسکو رانندگی کنید. شرکت های مختلفی در فرودگاه ونوکووا حضور دارند و انواع سرویس های کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می نمایند. کرایه اتومبیل شاید در نظر اول گران تر از سایر گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونوکووا باشد اما اگر 3-4 نفر باشید و هزینه ها را با هم تقسیم کنید برایتان به صرفه هم تمام خواهد شد. با مقایسه قیمت ها و خدمات می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که برای رانندگی در مسکو نیازمند گواهینامه رانندگی بین المللی و معتبر هستید.

منبع: vnukovo.ru

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2043

به "تور ارزان روسیه: چطور از فرودگاه ونوکووا مسکو به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان روسیه: چطور از فرودگاه ونوکووا مسکو به مرکز شهر برویم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: چطور از فرودگاه ونوکووا مسکو به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید