آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی فصل گذشته یوونتوس در صدر فهرست نامزدهایی سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد قرار گرفته است.

آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیلی میل انگلیس، ماسیمیلیانو آلگری چشم به شرایط منچستریونایتد دوخته است تا در صورت اخراج اولگنار سولسشایر از این تیم، با آمادگی ذهنی بیشتری راهنمایی شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد.

سرمربی سابق یوونتوس پس از کسب پنج قهرمانی متوالی با این تیم در سری A ، تابستان سال جاری برکنار شد و جای خود را به مائوریتزیو ساری داد. او اما اکنون آماده بازگشتی فوری به دنیای مربیگری شده است و در صدر فهرست گزینه های جانشینی همتای نروژی اش در منچستریونایتد واقع شده است.

منچستریونایتد تحت راهنمایی سولسشایر روزهای سختی را در لیگ برتر انگلیس سپری می نماید و در جدول رده بندی این رقابت ها با پنج امتیاز اختلاف نسبت به چلسی رده چهارمی، در صندلی پنجم واقع شده است. این تیم در شش بازی اخیرش تنها دو پیروزی کسب نموده و به همین دلیل احتمال برکناری سولسشایر قوت گرفته است.

آلگری 52 ساله تا الان حامیان زیادی برای قبول راهنمایی تیم فوتبال منچستریونایتد داشته است که مهمترین آنها مارچلو لیپی و فابیو کاپلو بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 767

به "آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید