ادامه پرواز هواپیماهای شناسایی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه

به گزارش مجله کالارنا، جنگنده های پدافند هوایی روسیه بار دیگر مجبور شدند برای اسکورت هواپیماهای شناسایی آمریکایی و آلمانی بر فراز دریای سیاه و دریای بالتیک، به هوا بلند شوند.

ادامه پرواز هواپیماهای شناسایی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، مرکز ملی مدیریت دفاع فدراسیون روسیه گفت که جنگنده های پدافند هوایی ناوگان دریای سیاه و دریای بالتیک این کشور، روز چهارشنبه هواپیماهای شناسایی آمریکایی و آلمانی را بر فراز آبهای دریاهای سیاه و بالتیک اسکورت کردند.

بر اساس این اطلاعات، روز چهارشنبه سیستم های شناسایی رادار پدافند هوایی نیروهای وظیفه ناوگان دریای سیاه و دریای بالتیک روسیه، وجود هواپیمای شناسایی از نوع P-8A Poseidon و U-2S متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده را در آسمان منطقه دریای سیاه و همچنین حضور هواپیمای شناسایی P-3C Orion نیروی هوایی آلمان را در مناطق شرقی دریای بالتیک در نزدیکی حریم هوایی روسیه شناسایی کردند. به همین دلیل جنگنده های پدافند هوایی ناوگان دریای سیاه و دریای بالتیک مجبور به پرواز و همراهی این هواپیماها شدند.

این مرکز با تأکید بر اینکه در هیچیک از این موارد، مرزهای ملی فدراسیون روسیه نقض نگردید، یادآور شد که نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به طور مرتب باید جنگنده های خود را در رابطه با حضور روز افزون هواپیماهای نظامی کشورهای عضو ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه، به پرواز درآورد.

به همین دلیل، در تاریخ 17 جولای (27 تیر ماه) نیز جنگنده های ناوگان دریای شمال روسیه مجبور شدند یک فروند هواپیمای شناسایی از نوع P-3C Orion متعلق به نیروی هوایی نروژ را بر فراز دریای بارنتس اسکورت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1200

به "ادامه پرواز هواپیماهای شناسایی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پرواز هواپیماهای شناسایی ناتو در مجاورت مرزهای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید