باخت داخل و خارج از زمین رونالدو و یاران

به گزارش مجله کالارنا، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ حرفه ای امارات، الوصل به مصاف النصر رفت و با نتیجه 2-0 پیروز شد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور حالا با صدور حکمی، النصر را به علت نقض قوانین تعویض، با نتیجه 0-3 بازنده اعلام نموده است .

باخت داخل و خارج از زمین رونالدو و یاران

این حکم در پی این اتفاق صادر شد که در شرایطی که در قوانین مسابقات لیگ حرفه ای امارات قید شده هیچ تیمی نباید بیشتر از 6 بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته باشد، النصر به مدت چهار دقیقه، با هفت بازیکن خارجی در زمین حضور داشت.

گوران تومیچ، سرمربی النصر، برای این مسابقه پنج بازیکن خارجی (رایان مندز، عادل تاربت، سمیر میمیشویچ، بنل مالابا، گلوبرت لیما) را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود و پس از دریافت دو گل از حریف، در دقیقه 61 کوجو جان کلود را به جای رشید عمر به زمین فرستاد تا تعداد بازیکنان خارجی النصر به 6 بازیکن برسد.

اما مشکل از جایی شروع شد که در دقیقه 74، عبدالله توره جای خود را به حسین مهدی داد تا النصر تا دقیقه 78 و خروج رایان مندز از زمین، هفت بازیکن خارجی در ترکیب النصر داشته باشد.

همین مسئله باعث شد تا با وجود شکست النصر در این ملاقات، این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده گردد و این تیم اماراتی یک بار هم خارج از زمین فوتبال بازنده گردد.

کمیته انضباطی امارات بعلاوه النصر را به پرداخت ده هزار درهم به علت پرتاب کپسول مایع به وسیله هوادارانش به سمت بازیکنان حریف و باشگاه الوصل را بیست وپنج هزار درهم به علت آتش بازی هوادارانش در استادیوم، جریمه نموده است.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2279

به "باخت داخل و خارج از زمین رونالدو و یاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت داخل و خارج از زمین رونالدو و یاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید