با این سوغاتی های آگرا دوستان خود را راضی کنید!

به گزارش مجله کالارنا، سوغاتی های آگرا

خیلی از ما اگر به سفر برویم و سوغاتی نخریم حس می کنیم سفرمان هنوز کامل نشده است چون هنگام برگشت به خانه برای بسیاری از ما باز کردن چمدان و دادن هدیه هایی کوچک به خانواده و دوستان بسیار لذتبخش است. بهترین محل برای خرید سوغاتی های هر شهر معمولا بازارهای محلی آنجاست که می توانید آن ها را به قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. تقریبا همه شهرها برای خود سوغاتی ای مخصوص دارند که گشت و گذار در بازارها و انتخاب زیباترین هدیه برای دوستان می تواند سفر ما را هیجان انگیز و لذتبخش تر کند. این بار می خواهیم سری به شهر آگرا در هند بزنیم و سوغاتی های آگرا را به شما معرفی کنیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این سوغاتی های آگرا دوستان خود را راضی کنید!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

ماکت های کوچک تاج محل

اگر کمی اهل سفر باشید بدون شک تاج محل، نماد عشق هند را می شناسید، بنایی شگفت انگیز و بسیار زیبا که گردشگران بسیاری از سراسر دنیا هر سال از آن بازدید می نمایند. این جاذبه در آگرا آنقدر معروف است که ماکت آن را درست نموده و به عنوان سوغاتی می فروشند. می توانید این ماکت بسیار زیبا را از این شهر خریداری کنید و آن را در گوشه ای از منزل قرار دهید و با هر بار نگاه کردن به آن یاد خاطرات شیرین خود به هند بیفتید و عشق و محبت را در دل خود بیدار کنید. این ماکت را با سنگ هایی از جنس های مختلف می سازنند و از سوغاتی های پرطرفدار این شهر است.

فرش

فرش های آگرا بسیار معروف هستند بهتان پیشنهاد می کنم حتی اگر تمایل چندانی به خرید فرش هم ندارید حتما سری به فرش فروشی های این شهر بزنید و انواع مختلف فرش های زیبای آن را ببینید. از زمان های خیلی قدیم مردم این منطقه آغاز به بافتن فرش کردند و در همان زمان فرش های این منطقه به دلیل زیبایی و کیفیت خود به شهرتی دست پیدا کرد که بازرگانان زیادی در سفر به این محل، فرش ها را می خریدند. فرش ها در این محل در انواع مختلف کوچک و بزرگ و تابلوفرش هستند. در هنگامی که به دیدن تاج محل رفتید در نزدیکی آن می توانید فروشگاه های فرش فروشی زیادی را پیدا کنید که فرش های خود را با قیمتی مناسب عرضه می نمایند.

صنایع دستی مرمر

وقتی در بازارهای آگرا در حال گشت و گذار هستید صنایع دستی که با سنگ های مرمر ساخته شده بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب می نمایند. در این بازارها گلدان، جعبه های مختلف و ظرف و ظروف دکوری را می بینید که از مرمر درست شده اند. اگر این صنایع دستی زیبا چشم شما را گرفته و قصد دارید چند تایی از آن ها را با خود به خانه ببرید دقت کنید که حتما از سنگ های اصل مرمر درست شده باشند.

محصولات چرمی

آگرا بازار بزرگی دارد که در آن هر نوع محصول چرمی که بخواهید از کیف و کفش گرفته تا کمربند و کت را می توانید پیدا کنید. قیمت انواع چرم های اصل و با کیفیت در این محل تقریبا مناسب است و نمونه هاهم تنوع قابل قبولی دارد که مطمئنا هر سلیقه ای داشته باشید می توانید خرید رضایت بخشی داشته باشید. اگر در این شهر قصد خرید اجناس چرم را دارد بهترین محل برای شما رفتن به بازارهای سادار، کیاری و خینابان کومنرو است که تنوع و قیمت مناسب کارها آنجا را به مکانی عالی برای خرید چرم تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 504

به "با این سوغاتی های آگرا دوستان خود را راضی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این سوغاتی های آگرا دوستان خود را راضی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید