تور ارزان آلمان: با 16 مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان آشنا شوید

به گزارش مجله کالارنا، بسیاری از مردم از کشور آلمان به عنوان کشوری با منظره ها طبیعی محصور نماینده و بناهای شگفت انگیز یاد می نمایند. در ادامه با 16 مکان دیدنی در آلمان آشنا خواهید شد.

تور ارزان آلمان: با 16 مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان آشنا شوید

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

کشور آلمان یکی از مدرن ترین کشورهای اروپا است که با تاریخی غنی و پر فراز و نشیب، از جاذبه های تماشای بسیاری برخوردار است. بعضی از این جاذبه ها حاصل بازسازی های این کشور پس از دوران جنگ جهانی دوم است و بعضی دیگر، جاذبه های طبیعی فوق العاده محسوب می شوند. با ما همراه شوید تا بعضی از جاهای تماشای کمتر شناخته شده آلمان را به شما معرفی کنیم.

1. اکسترین شتاینExternstein

آلمان به خاطر چشم انداز ها بی نظیری که در رشته کوه های آلپ وجود دارد در جهان شناخته شده است. ولی کوه های آلپ فقط جزو این چشم انداز ها شگفت انگیز نیستند. Externsteine در جنگل Teutoburg که در استان نوردراین- وستفالن (Nordrhein-westfalen) واقع شده است یکی از خیره نماینده ترین جاذبه های گردشگری آلمان است.

2. دریاچهobersee

حتی در منطقه های مشهوری که در مجاورت آلپ و در جنوب آلمان که گردشگران بسیاری را هر ساله به سمت خود می کشد منطقه ها کمتر شناخته شده بسیاری وجود دارند که ارزش کلی جستجو را دارند. یکی از این جاذبه های متروک دریاچه obersee در استان باواریا (Bavaria) است. شما می توانید این دریاچه را در پارک ملی Berchtesgaden در نزدیکی مرز اتریش پیدا کنید. این دریاچه به خاطر آب بسیار زلال و شفافی که دارد و منعکس نماینده تصویر کوه های اطراف در خود است و از این جهت معروفیت دارد.

3. منطقه کوهستانی Garmisch-Partenkirchen

آلمان با چشم انداز ها طبیعی بسیار، همانند رودخانه ها، جنگل ها، کوه ها و حتی قلعه های قرون وسطی تجربه ای بی نظیر برای عاشقان پیاده روی در دل طبیعت خواهد بود. یکی از این منطقه ها طبیعی شگفت انگیز منطقه کوهستانی گارمیش- پارتنکیوشن در استان باواریا است که در واقع یک پیست اسکی نیز است.

4. دهکده Meersburg

دهکده میرز بورگ (Meersburg) در استان بادن- وورتمبرگ (Baden-Wuttemberg) یکی از دهکده های زیبا و عجیب است که قدمت آن به قرون وسطی باز می گردد. این دهکده علاوه بر اینکه در نزدیکی دریاچه ای واقع شده است، در مجاورت مرز فرانسه است که گزینه خوبی برای گشت و گذار کسانی که قصد اروپاگردی را دارند محسوب می گردد.

5. چشمه Blautopf

اگرچه آلمان سواحل زیادی برای تفریحات آبی ندارد ولی دریاچه ها و چشمه های بسیار زیبایی در دل طبیعت چشم نواز خود جای داده است. یکی از زیباترین چشمه های طبیعی آلمان که به خاطر آبی بودن آب آن معروفیت دارد چشمه Blautopf در شهر بلوابویرن (Blaubeuren) در استان بادن- وورتمبرگ در جنوب آلمان است. این چشمه با طبیعت جنگلی اطراف آن در تمام فصول چشم انداز ای بی نظیر و خاطره انگیز را به نظاره گردشگران می گذارد.

6. کاخ Lindefhor

قصر نوی شوان شتاین (Neuschwanstein) در آلمان برای بسیاری از گردشگران شناخته شده است و یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری آلمان محسوب می گردد؛ ولی کاخ های زیبای دیگری نیز در آلمان هست که عده کمتری از گردشگران از وجود آن ها آگاه هستند. یکی از این کاخ های زیبا، کاخ Linderhof است که در واقع اقامتگاه تابستانی شاه لودویگ دوم بوده است. باغ بسیار زیبا به همراه مجسمه هایی به سبک رومی که در این محوطه وجود دارند باعث شده است تا این کاخ ارزش بازدید و گشت و گذار را داشته باشد.

7. بقایای کاخ Burg Neuleiningen

در جنوب غربی آلمان خرابه هایی به جا مانده از کاخ Burg Neuleiningen وجود دارد که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه به شمار میرود. این بنادر در سال 1690 در جنگ بین آلمان و فرانسه تخریب شد.

8. شهر Rothenburg

برای آن هایی که علاقه مند به یک شهر قدیمی افسانه ای با زیبایی های بی نظیر هستند، شهر روتنبورگ اب در تاویر (Rothenburg ob der Tauber) در استان بایرن یکی از آن شهرها است.

شهری با خانه های چوبی که با سقف های سه گوش معماری خاصی را به نمایش می گذارند. خیابان های سنگ فرش شده با ساختمان های تاریخی نظیر برج های قدیمی، دروازه ها و کلیسای سنت جاکوب از تماشای های این شهر افسانه ای است. برترین زمان بازدید از این شهر در زمان کریسمس است که شهر پوشیده از برف سفید است و با تزیینات خاص زمان کریسمس شهر حال و هوای خاص و نمای بسیار زیبایی دارد و گردشگران بسیاری را میزبانی می نماید.

9. دریاچه Schrecksee

دریاچه Schrechsee که در کوه های آلپ واقع شده است با محیطی بسیار بکر و طبیعت چشم نواز یکی از زیباترین منطقه ها طبیعی آلمان است. این دریاچه در نزدیکی شهر باد هیندلانگ (Bad Hindelang) واقع شده است.

10. پارک Kromlau

یکی دیگر از جاهای تماشای آلمان، پارک Kromlau است که در واقع بزرگترین پارک گل صدتومنی (نام نوعی گل) در این کشور است و علاوه بر آن یک بنای طاقی مانند به نام Rakotzbucke در آنجا وجود دارد که انعکاس تصویر آن در آب تصویر یک دایره کامل را خلق می نماید. این پارک در منطقه Gorlitz و در نزدیکی مرز لهستان در شرق آلمان واقع شده است. پارک ورودی نداشته و بدون هزینه می توانید از این طبیعت زیبا و بنای منحصر به فرد تماشا کنید.

11. پل Basteibrucke

پل Basteibrucke که در نزدیکی مرز آلمان- جمهوری چک واقع شده است یک پل ماسه سنگی است که در سال 1851 به طول 194 متر روی رودخانه Elbe ساخته شده است و ظاهری فریبنده و زیبایی دارد.

12. شهر Cochem

شهر کوچک کوشم (Cochem) در ایالات راینلند- فالتز (Rhineland-Palatinate) با سبک معماری رومی، سلتی و با داشتن ساختمانهای قدیمی بسیار زیبا و بعلاوه قصر سلطنتی کوشم که روی تپه مشرف به شهر واقع شده است محل بسیار زیبایی برای گشت و گذار است. چشم انداز شهر از روی قایق های گردشگری که در رودخانه Moselle حرکت می نمایند بسیار چشم نواز و فریبنده است. بعلاوه وجود خانه های رنگی سبب شده است که شهر جلوه خاصی را به نمایش بگذارد.

13. قلعه لیختن اشتاین

قلعه لیختن اشتاین (Licktenstein) که در استان بادن- دورتمبرگ و روی صخره هنو (Honau) قرار گرفته است یکی از زیباترین بناهای تاریخی آلمان است. این قلعه که به سبک گوتیک در سال 1840 ساخته شده است به وسیله یک پل که در مقابل درب ورودی قرار گرفته است قابل دسترسی است. این قلعه سنگی با شکل معماری خاص خود به طور یقین یکی از منحصر به فردترین و خاطره انگیزترین مکان های تماشای موجود در آلمان است.

14. قلعه Warnigerode

قلعه ورینگه روده (Warnigerode) در استان زاکسن-آنهالت (Saxony-Anhalt) یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آلمان است. جالب است بدانید، این بنا که شباهت بسیاری به کاخ نوی شوان شتاین (Neuschwantstein) دارد بسیار زودتر از آن ساخته شده است. در واقع این قلعه در اواخر 1213میلادی احداث شده است. در 1710 به دستور کنت کریستیان ارنست که بیش از 60 سال بر آن منطقه حکومت می کرد به سبک باروک بازسازی شده است. این بنا یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری ورنیگه روده است.

15. شهر Lindau

شهر لینداد (Lindau) که در جزیره ای واقع در دریاچه Constance در استان باواریا است قدمتش به قرن 12 بر می گردد. چشم انداز ها طبیعی بسیار زیبای این منطقه سبب شده که این شهر هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود بکشاند. برترین زمان بازدید از این شهر در زمان کریسمس است که دریاچه یخ زده است و کوه ها پوشیده از برف است و شهر با چراغ های کریسمس خودنمایی می نمایند.

16. جنگل سیاه

جنگل سیاه که در جنوب آلمان در شهر تونتناو (Todtnau) در استان بادن- وورتمبرگ و در نزدیکی مرز آلمان- فرانسه واقع شده است یکی از شناخته شده ترین جنگل های آلمان برای گردشگران است. طبیعت مسحور نماینده این جنگل تجربه ای فراموش ناشدنی از گشت و گذار در دل طبیعت را برای گردشگران خود به ارمغان می آورد.تجربیات و نظرهای خود را در مورد جاذبه های گردشگری آلمان با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2044

به "تور ارزان آلمان: با 16 مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: با 16 مکان دیدنی کمتر شناخته شده آلمان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید