برترین زمان سفر به سریلانکا ، شرایط آب و هوایی، هزینه و تفریحات

به گزارش مجله کالارنا، اگر در پی مقصدی برای سفر در تمامی روزهای سال هستید، آن جایی جز سریلانکا نخواهد بود. البته که این مقصد گردشگری نیز برترین زمان برای سفر داشته و گشت و گذار در آن در بعضی از ماه های سال از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای اینکه بتوان از تمامی تفریحات و تفریح ها نهایت بهره را برد انتخاب برترین زمان سفر به سریلانکا از اهمیت بالایی برخوردار است.برای داشتن یک برنامه ریزی عالی و انتخاب برترین زمان برای سفر به آن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برترین زمان سفر به سریلانکا ، شرایط آب و هوایی، هزینه و تفریحات

سفر به سریلانکا در ماه ژانویه

ماه ژانویه (اواسط دی تا اواسط بهمن) در سریلانکا دارای آب و هوای گرم، خشک و آفتابی بوده و برترین زمان برای دوچرخه سواری، پیاده روی و دیگر تفریحات در فضای باز است. به طوری که اوایل ژانویه از جمله پرطرفدارترین زمان ها برای سفر با تور سریلانکا هستند. به خصوص اگر قصد سفر به تور سریلانکا را در این ماه داشته باشید، منطقه ها جنوبی برترین انتخاب برای شما خواهند بود. چرا که فصل بارندگی به تازگی تمام شده و طبیعت در زیباترین حالت خود در این منطقه است.

سفر به سریلانکا در ماه فوریه

از دیگر ماه های سال که می توان آن را برترین زمان سفر به سریلانکا دانست، فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) است. این ماه برای لذت بردن از آب و هوا و تفریحات ساحل عالی بوده و فرصت فعالیت هایی نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری و کایاک را خواهید داشت. بعلاوه تورهای متنوعی برای تماشای حیات وحش در این ماه برگزار می شوند که فرصت شرکت در آن ها را خواهید داشت.

سفر به سریلانکا در ماه مارس

آغاز ماه مارس (اواسط اسفند تا اواسط فروردین) برترین زمان برای تماشا نهنگ های آبی در سریلانکا است که خاطره ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای گردشگر ها رقم می زند. به طوری که تماشای نهنگ ها یکی از اصلی ترین دلایل سفر با تور سریلانکا در این ماه است. ماه مارس برترین زمان سفر به سریلانکا برای داشتن ماه عسل ماجراجویانه و بعلاوه ترکیب تور خود با مالدیو در صورت تمایل است.

سفر به سریلانکا در ماه آوریل

آوریل (اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت) در سریلانکا جز گرم ترین ماه های سال به شمار آمده و اغلب با کمترین اندازه بارندگی همراه است. هر چند در این ماه سریلانکا گرم ترین روزهای سال را تجربه می نماید اما با این حال می توان آن را یکی از برترین زمان برای سفر دانست. به خصوص اگر قصد بازدید از ارتفاعات کندی و مزارع مرتفع چای را دارید آوریل قطعا برترین انتخاب برای شما خواهد بود.

سفر به سریلانکا در ماه می

ماه می (اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد) برای بسیاری، برترین زمان سفر به سریلانکا به شمار میرود. چرا که شرایط آب و هوایی در این ماه تقریبا آرام بوده و از طرفی تعداد گردشگران بسیار کم است. در نتیجه می توان بدون اذیت شدن از جمعیت بالای گردشگر ها به بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه رفت و از تفریحات مخصوص تور سریلانکا نهایت لذت را برد.

سفر به سریلانکا در ماه ژوئن

ژوئن (اواسط خرداد تا اواسط تیر) یکی از برترین ماه ها برای سفر به منطقه شمال سریلانکا است؛ زیرا در این ماه باران های موسمی در جنوب آغاز شده ولی شمال کشور همچنان شرایط آب و هوایی مطلوبی دارد. چنانچه ژوئن را برای همراه شدن با تور سریلانکا انتخاب کردید توصیه می کنیم حتما با تورهای مخصوصی که برای تماشای پرنده ها و بعلاوه گشت و گذار در پارک های ملی سراسر سریلانکا برای تماشای حیات وحش و به خصوص فیل ها ترتیب داده می گردد، همراه شوید.

سفر به سریلانکا در ماه جولای

اگر در پی برترین زمان سفر به سریلانکا هستید، ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) می تواند از دیگر گزینه های پیشنهادی ما به شما گردشگران باشد. چرا که در این ماه شمال سریلانکا دارای هوای آفتابی و گرم بوده و طوفان های موسمی متناوب در جنوب از بین می روند. در نتیجه هم منطقه ها شمالی و هم منطقه ها جنوبی کشور برای گشت و گذار و کاوش در سریلانکا مناسب خواهند بود.

سفر به سریلانکا در ماه آگوست

برای کسانی که قصد سفری خانوادگی به سریلانکا را دارند ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) برترین فرصت برای بازدید است. چرا که در این ماه همچنان شرایط آب و هوایی در دو منطقه جنوبی و شمالی کشور مناسب بوده و از طرفی دیگر فرصتی عالی برای تماشای پرندگان و البته نهنگ ها در سواحل شرقی Trincomalee است. البته علاقه مندان در ماه آگوست نیز می توانند به تماشای پلنگ ها در پارک ملی یالا بروند اما به علت سر و صدای شلوغی احتمال تماشای آن ها به نسبت کمتر خواهد بود.

سفر به سریلانکا در ماه سپتامبر

سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهر) برترین زمان سفر به سریلانکا برای گشت و گذار در منطقه ها شمالی و شرقی کشور است. چرا که در این منطقه ها هنوز خبری از بادهای موسمی نبوده و به احتمال زیاد این آخرین فرصت برای بهره بردن از روزهای آفتابی و تفریحات ساحلی در شرق خواهد بود. البته باید بگوییم که اوضاع در جنوب و غرب کشور چنین نبوده و با باران های ناگهانی و بادهای شدید که گاها تبدیل به طوفان می شوند، وجود دارد.

سفر به سریلانکا در ماه اکتبر

اکتبر (اواسط مهر تا اواسط آبان) آغاز باران های موسمی در شمال شرق سریلانکا بوده و در اصل یکی از پربارندگی ترین ماه های کشور به شمار می آید. به طوری که گاها این بارندگی ها بسیار شدید بوده و کل جزیره را فرا می گیرد. بنابراین شرایط آب و هوایی در این ماه غیر قابل پیش بینی بوده و نمی توان آن را برترین زمان سفر به سریلانکا دانست. چرا که تغییرات ناگهانی هوا تا حد زیادی تفریحات و برنامه های گردشگری شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سفر به سریلانکا در ماه نوامبر

نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر) را می توان آغاز فصل گردشگری در سریلانکا دانست. به طوری که باران های موسمی کم کم رو به کاهش بوده و تورهای کوچک گردشگری آغاز به فعالیت می نمایند. البته در این ماه نیز باید انتظار بارندگی های ناگهانی را داشت که سریع قطع شده و دوباره آفتاب آغاز به تابیدن می نماید. پس اگر دوست دارید تجربه ای از باران های سریلانکایی را نیز داشته باشید، بهتر است نوامبر را نیز در بین زمان های مناسب برای سفر از این کشور زیبا و تماشای قرار دهید.

سفر به سریلانکا در ماه دسامبر

در حالت کلی می توان دسامبر (اواسط آذر تا اواسط دی) را جز برترین زمان سفر به سریلانکا دانست. چرا که در این ماه دیگر خبری از باران های موسمی نبوده و کل جزیره دارای شرایط آب و هوایی گرم و خشکی خواهد بود. به خصوص اگر قصد رفتن به منطقه ها جنوبی سریلانکا را داشته باشید بدون شک دسامبر زمان خوبی برای شما به منظور گذراندن وقت در ساحل خواهد بود.

در سفر به سریلانکا همراه آویسا تراول باشید

مراجعه به سایت آژانس مسافرتی آویسا تراول به آدرس avisatravel.com اطلاعات کامل در خصوص تورهای سریلانکا و دیگر مقاصد جنوب شرق آسیا به دست آورید. این شرکت گردشگری همیشه سعی دارد باکیفیت ترین تورها را با قیمت مناسب برگزار نموده و در خلق برترین لحظات سفر با شما سهیم باشد. از دیگر مزایای همراه شدن با تورهای مسافرتی آویسا تراول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارائه بیمه مسافرتی

برگزاری تورهای ترکیبی به مقاصد مختلف

رزرو پروازهای متنوع از برترین ایرلاین ها

رزرو اتاق از هتل های مطرح در مقاصد گردشگری

اخذ آسان ویزای مسافرتی در صورت لزوم

ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی

لیدر فارسی زبان

ارائه سیم کارت مقصد گردشگری مربوطه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 41535-021 و 09919005607 تماس حاصل فرمایید

منبع: اتاق
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2359

به "برترین زمان سفر به سریلانکا ، شرایط آب و هوایی، هزینه و تفریحات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به سریلانکا ، شرایط آب و هوایی، هزینه و تفریحات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید