برلوسکونی: میلان ناامیدم نموده است و آخر فصل فکری به حالش می کنم

به گزارش مجله کالارنا، مالک باشگاه میلان اعتراف کرد که از نتایج تیمش در این فصل از رقابت های داخلی ایتالیا مأیوس شده و ممکن است در خاتمه فصل تغییراتی در آن ایجاد کند.

برلوسکونی: میلان ناامیدم نموده است و آخر فصل فکری به حالش می کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال تساوی خانگی یک - یک روز گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال میلان برابر لاتزیو در هفته سی ام سری A ایتالیا که شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده کمرنگ کرد، سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان گفت که از تماشای نمایش روسونری ناراحت شده است.

برلوسکونی که تیمش برابر لاتزیو نمایش ضعیفی را ارائه کرد، به شبکه RTL گفت: من از فوتبالی که میلان در این فصل ارائه نموده است راضی نیستم و امیدوارم که این روند تغییر کند.

اخیراً شایعات فراوانی درباره آینده کادر فنی باشگاه میلان شکل گرفته است که اکثر آنها حکایت از برکنار شدن سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صرب روسونری حکایت داشته اند. برلوسکونی که پیش از این از هافبک پیشین اینتر حمایت می کرد این بار پاسخ مبهم تری درباره آینده میهایلوویچ داد و گفت: در خاتمه فصل تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

میلان با قبول تساوی خانگی برابر آبی پوشان شهر رم، در حال حاضر با 49 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. این در حالی است که آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده فعلاً در اختیار رم 60 امتیازی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 610

به "برلوسکونی: میلان ناامیدم نموده است و آخر فصل فکری به حالش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلوسکونی: میلان ناامیدم نموده است و آخر فصل فکری به حالش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید