تور ارزان چین: برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن

به گزارش مجله کالارنا، Yichun در استان هیلونگجیانگ، عنوان مقصد ویژه افتخاری برای گردشگری در دنیا و مسافران دنیای را کسب کرد.

تور ارزان چین: برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در 12 دسامبر، مراسم اهدای جایزه جشنواره گردشگری چین (بین المللی) در سال 21017 و ده مقصد گردشگری توصیه شده برای مسافران دنیای با میزبانی Zhongjing Pinlian، در پکن برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه با حضور وزیر گردشگری و دنیاگردی یان هان، سردبیر اصلی سابق وزارت فرهنگ مجله چین، کمیته مشاوره اصلاح و بازسازی گردشگری چین و دیگران سران مرتبط در چین برگزار گردید. در طول این جلسه راجع به اینکه چین را به عنوان مقصد مهم گردشگران دنیای تبدیل نمایند صحبت شد و ده مقصد برتر مناسب در چین را برای دنیاگرد ها و گردشگران معرفی کردند.

جاذبه های گردشگری محبوب از جمله Tribe of the Three Gorges، منطقه جزیره گردشگری Wuzhizhou، Sanya، منظره Baili عنوان افتخاری در میان ده مقصد برتر سفر توصیه شده برای مسافران دنیا هستند.

Yichun در استان هیلونگ جیانگ عنوان افتخاری یک مقصد ویژه برای گردشگری دنیا و برای مسافران دنیای را کسب کرد.

شهر Yichun

یچون که به عنوان مرکز جنگلی چین شناخته شده است، به تازگی به عنوان یک مقصد گردشگری اکولوژیکی واقع در انتهای منطقه ها کوه های Xiao Hinggan در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ مشخص شده است.

این شهر بین دو سیستم اصلی رودخانه کشور، رودخانه های Heilong و Songhua واقع شده است. Yichunh از روسیه به وسیله رودخانه Heilong جدا شده است. به علت حضور فراوان کاج کره ای (pinus koraiensis) این منطقه بسیار معروف و سرسبز است. این شهر به خاطر آرامشی که دارد می تواند به عنوان یک الگو برای آنچه که یک شهر اکولوژیکی از آینده می خواهد شناخته گردد. Yichun واقعاً شهری است که ساکنان آن در هماهنگی با طبیعت زندگی می نمایند.

Yichun شهری چهار فصل است: وجود گل های زیبا در بهار، آب و هوای سرد در تابستان، منظره ها کوهستانی پر زرق و برق در پاییز و اسطوره های برف در زمستان آن را به یک منطقه تماشای در چهار فصل تبدیل نموده است.

یک محیط شهری با طراوت، با آداب و رسوم ساده و صادقانه مردم، افراد گرم و مهمان نواز و یک محیط زیست طبیعی برای ایجاد یک مقصد سفر منحصر به فرد در شمال چین یک جا جمع شده است. شهر گل یچون هر ساله شکوفه می دهد و گل های زرد و قرمز رنگ بسیار زیبای در دامنه کوه ها چشم نوازی می نمایند. زمین های گل در پارک زمین شناسی آتش فشانی Hongxing و جنگل رودخانه ای Meixi Jinsha هر ساله گردشگران بسیاری برای سرگرمی و گشت و گذار جذب می نماید. بعلاوه برای هنرمندانی که منظره ها شاد را به عنوان یک موضوع برای اثر هنری خود انتخاب می نمایند این مکان فضای بسیار مناسبی است.

Tribe of the Three Gorges

این منطقه، یکی دیگر از منطقه های است که زیبایی منحصربه فردی از طبیعت کسب نموده است. این منطقه به علت داشتن سنگ های زیبا و تخته سنگ های بزرگ مشهور است. 16 جاذبه اصلی و 8 قلمرو ناملموس فرهنگی در منطقه تماشای Tribe of Three Gorges وجود دارد. این منظره انتخابی به وسیله شرکت گردشگری Huanba سرمایه گذاری شده است.

این منطقه تماشای دو فرهنگ متفاوت در چین، فرهنگ Ba و فرهنگ Chu را با هم ادغام نموده است. زمین شناسی و اسطوره های ماقبل تاریخ، کشاورزی و افسانه های قبیله Ba در آنجا قابل مشاهده است. یک مکان معروف به نام King Ba Palace آنجا وجود دارد و جشن قصر همراه با موسیقی باستانی منعکس نماینده جو و فرهنگ چو و Ba است که در این منطقه فرهنگی پر زرق و برق و عاشقانه قابل تماشا است.

Baili Rhododendra

جاذبه Baili رودودندرا در شمال غربی استان Guizhou واقع شده است. این منطقه در فاصله 112 کیلومتری از استان گویانگ، واقع در 120 کیلومتری زونیه و 50 کیلومتری فرودگاه بیجی قرار گرفته است.

جاذبه Baili رودودندرا بیش از 560 کیلومتر مربع را اشغال می نماید که جاذبه رودوجدندرا 125.8 کیلومتر مربع را اشغال می نماید. این بزرگ ترین جنگل ردودندرا در چین است.

جزیره Wuzhizhou منطقه گردشگری در Sanya

جزیره Wuzhizhou واقع در خلیج Haitang در شمال Sanya، به شکل پروانه ای نامنظم است. 1500 متر از شرق به غرب و 1100 متر از شمال به جنوب توسعه یافته است و مساحت 1.48 کیلومتر مربعی را پوشش می دهد. خط ساحلی آن 5.7 کیلومتر طول دارد و بالاترین قله در جنوب آن 17.9 متر بالاتر از سطح دریا است.

در جزیره، منظره ها نفیس و جذابی وجود دارد. در اطراف جزیره، سنگ های ناهموار و آب های خشن، یک منظره عالی ایجاد می نمایند. در وسط جزیره، تپه های چشمه ای و چمنزارها وجود دارد و در سایه های درختان نسیم ملایمی می وزد. در ساحل صاف شنی، امواج ملایمی حرکت می نمایند

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2075

به "تور ارزان چین: برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید