بهترین جاذبه های مالزی

به گزارش مجله کالارنا، کشور مسلمان مالزی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. در تور مالزی می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی برید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

بهترین جاذبه های مالزی

مجموعه معابد هندو در مالزی

مجموعه معابد هندو بزرگترین معبد هندو خارج از هندوستان می‌باشد که یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی به شمار می‌رود. مشهورترین جاذبه آن مجسمه طلایی رنگ بودای موروگان می‌باشد. باتوکیو بسیار بزرگ و دیدنی است و از بازارها، معابد، فضای سبز زیبا و غارهای جالب تشکیل شده.

پارک تفریحی برجایا در مالزی

این پارک از بزرگترین مراکز خرید مالزی و دنیا به شمار می‌رود. در مرکز خرید این پارک بیش از 1000 برند مختلف وجود به چشم می‌خورد. بنابراین می‌توانید با خیال آسوده و با اطمینان از اینجا خرید کنید. در اینجا رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌های بسیاری به چشم می‌خورد که یکی از بهترین رستوران‌های سوشی در این محل قرار گرفته است و می‌تواند به یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی تبدیل شود.

خیابان پتالینگ در مالزی

پتالینگ که به محله چینی‌ها هم معروف است بهترین مکان برای خرید سوغاتی، خوش‌گذارنی و چشیدن غذاهای بومی می‌باشد. شاید اینجا به جذابیت و زیبایی مراکز خرید معروف شهر نباشد اما حس پویایی بیشتری در تور مالزی برای شما خواهد داشت.

پارک آبی سانوی لاگون در مالزی

این پارک دیدنی از چند بخش جذاب تشکیل شده است: پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک وحشت و اکستریم پارک. سانوی لاگون تنها یک پارک آبی معمولی نیست. چه عاشق حیوانات باشید و چه به دنبال هیجان یا اصلا به دنبال آرامش این پارک قطعا مناسب شما خواهد بود.

انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 518

به "بهترین جاذبه های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید