تصاویر خیره کننده جزایر آندامان، بهشتی در هند

به گزارش مجله کالارنا، خط ساحلی منحصر بی همتا، ورودی های جنگلی انبوه، امکانات غواصی فوق العاده، آسمان آبی، سواحل طلایی و طبیعت بکر و دست نخورده، از جزایر آندامان یک منطقه بسیار زیبا و دیدنی ساخته است. اگر در ذهنتان تجسمی از یک دریای بیکران در کنار سواحل تمیز و بی خاتمه را دارید، انتخاب دیگری به جز جزایر اندامان برایتان نمی ماند! دورترین ایالت هند، جزایر آندامان هستند که که به طول هزار کیلومتر در ساحل شرقی در وسط خلیج بنگال گسترده شده اند. در این مطلب تصمیم گرفته ایم این جزایر فوق العاده دیدنی را با تصاویر به شما معرفی کنید. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید:

تصاویر خیره کننده جزایر آندامان، بهشتی در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

جزیره هاولوک (Havelock Island)، زیباترین راز هند

بهشت، از شهرهای شلوغ و پر جمعیت هند خیلی دور نیست. جزایر آندامان در خلیج بنگال قرار گرفته اند و جزیی از این کشور به حساب می آیند. شاید دسترسی به این جزایر خیلی آسان نباشد اما آنچه در آخر به آن می رسید، خیلی بیشتر از آن ارزشش را دارد، جایی بی همتا و بکر که ازدسترس توریست ها در امان مانده است. در آندامان، جزیره ای به نام هاولوک وجود دارد که به خاطر فیل هایی که در آب راه می روند و صخره های مرجانی اش شناخته شده است و بدون شک یکی از بهترین سواحل آسیا را دارد. اگر دنبال جایی برای آرامش، دوری از گوشی های موبایل و اینترنت، تبلیغات تجاری و همه شلوغی ها می شد، لطفا در فهرست تان، ساحل هاولوک را تیک بزنید.

ساحل RamNagar

یکی از سواحل جزایر آندامان، Ram Nagar است که برای افرادی که عاشق دیدن لاک پشت های کوچک هستند، عالی است. به خاطر صخره های مرجانی تیزی که دارد، شنا در برخی از نقاط آن غیر ممکن می گردد اما به قدری زیبا هست که خاطره خوش سفر به آن تا همواره در خاطرتان بماند.

جزیره Neil

نیل یک جزیره کوچک اما زیباست که در جنوب جزایر آندامان قرار گرفته است. صخره های مرجانی، تنوع بی حد و اندازه زیستی، سواحل شنی سفید رنک و جنگل های استوایی آن را به یکی از داغ ترین نقاط توریستی در آندامان تبدیل نموده است. این جزیره با سواحل طولانی خلوتش یک جای عالی برای فرار از شلوغی های شهر است. با 2 ساعت پیاده روی می توانید تمام جزیره را خوب بشد.

Chirdia Tapu

Chirdia Tapu به عنوان منطقه غروب آفتاب و جزیره پرنده هم شناخته می گردد و یکی از بهترین نقاط دیدن غروب آفتاب در سرتاسر جزایر آندامان است. این ساحل در جنوبی ترین نقطه جزایر آندامان قرار گرفته است و طبیعت منحصر بفرد آن، طولانی بودن راه را برای افراد خوش ذوق و ماجراجو کمرنگ می نماید.

بندر Blair

بندر Blair مرکز اتحادیه قلمرو آندامان و جزایر نیکوبار است. این بندر در شرق ساحل جنوبی آندامان قرار گرفته است و دروازه ای رو به سواحل دیدنی منطقه است. ابن بندر به خاطر آبهای تمیز و شفافی که دارد، برای غواصی و اسنورکلینگ و سفرهای چند ساعته با کشتی کروز بسیار مناسب است. بازار Aberdeen، مرکز شهر را تشکیل داده است و بیشتر رستوران ها و هتل ها در آن منطقه قرار دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 505

به "تصاویر خیره کننده جزایر آندامان، بهشتی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر خیره کننده جزایر آندامان، بهشتی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید