تصویری سرشار از نکات مخفی از مس افکت بعدی منتشر شد

به گزارش مجله کالارنا، مس افکت: لجندری ادیشن در امسال برای هواداران این سری نقش آفرینی و علمی تخیلی، یک هدیه خوب از سمت استودیوی بایوور بود اما چیزی که بیشتر از همه بازیکنان می خواهند، نسخه نوی از این مجموعه محبوب است. نسخه چهارم این سری که عنوان نهایی آن تعیین نیست، تقریبا یک سال پیش معرفی گردید و بازی در آن موقع در مراحل اولیه توسعه بود به این معنی که مدتی طول می کشد تا چیزی در خصوص آن بشنویم. با این وجود، در جشن سالانه هواداران مس افکت در روز N7 در 7 نوامبر هر سال، توسعه دهنده یک تصویر هنری نو از این بازی منتشر نموده است.

تصویری سرشار از نکات مخفی از مس افکت بعدی منتشر شد

هر چند در عکس منتشر شده اطلاعات خاصی معین نیست اما قابل توجه است. تصویر تعدادی شخصیت را نشان می دهد که در نزدیکی یک کشتی فضایی ایستاده اند و یک چهره تنها که در فاصله ای دور از آن ها در مرکز یک دهانه حضور دارد. به مقدار کافی جالب توجه است که شکل دهانه شباهت زیادی به شکل سر یک گث (یکی از نژادهای سری مس افکت که در یکی از سرانجام های مس افکت 3 نابود می شوند) دارد. اگرچه با توجه به تئوری هایی مبنی بر اینکه بازی بعدی پس از سرانجام مس افکت روی می دهد، این سوال وجود دارد که چگونه این گودال در این بازی شکل می گیرد. در هر صورت، می توانید آن را در زیر آنالیز کنید.

در پستی که منتشر شده، به مناسبت 14 سالگی این مجموعه، استودیو جزئیات محصولات تازهی را که هواداران می توانند بخرند مانند تخفیف لجندری ادیشن و حتی شکلک های استیم با تم مس افکت بیان نمود. بایوور بعلاوه از هنرمندان درخواست کرده تا تصاویر هنری خود را مربوط به بازی در توییتر منتشر نمایند و از جوایز ویژه برخوردار شوند.

همانطور که احتمالا می دانید، سری مس افکت همواره به خاطر انتخاب های تاثیرگذار در فرایند داستان خود مشهور بوده است و یکی از جذابیت های آن تماشا نتیجه تصمیماتتان در انتهای بازی ها است. در واقع تمرکز بر انتخاب های بازیکنان و روایت شاخه ای داستان از ابتدا ستون اصلی بازی بوده و استودیو در روز N7 سال جاری آماری را از تصمیمات بازیکنان در لجندری ادیشن به اشتراک گذاشته است.

با توجه به آمار منتشر شده، تصمیم انتخاب بین اشلی و کایدان در بازی اول برای بازیکنان راحت نبوده است. 60 درصد از آن ها اشلی را انتخاب و 40 درصد کایدان را برگزیده اند. برای چیزی که در دو بازی بعدی اثیر زیادی می گذارد، این آمار شگفت آور و بسیار نزدیک است. بعلاوه بیشتر بازیکنان در سرانجام بازی اول تصمیم گرفتند تا شورا را نجات دهند. گفته شده 15 درصد از بازیکنان نیز مایل به انتخاب گاروس به عنوان هم تیمی نبوده اند.

با این حال مدت زیادی طول می کشد تا در خصوص بازی تازه این سری اطلاعات زیادی کسب کنیم. بازی هنوز حتی نامی ندارد و احتمالا این فرایند تا مدتی تغییر نخواهد کرد. اگر بایوور به بازاریابی بازی بعدی مس افکت مانند دراگون ایج 4 عمل کند، قطعا شاهد شکاف زمانی زیادی بین معرفی و جزئیات بزرگ بعدی آن خواهیم بود. با این حال استودیو بیان کرده که تمام کوشش خود را برای ساخت نسخه چهارم خواهند گذاشت.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1950

به "تصویری سرشار از نکات مخفی از مس افکت بعدی منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویری سرشار از نکات مخفی از مس افکت بعدی منتشر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری سرشار از نکات مخفی از مس افکت بعدی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید