تقابل نصرتی و نظرمحمدی، مس کرمان به دنبال تداوم صدرنشینی

به گزارش مجله کالارنا، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال یک شنبه شروع می گردد.

تقابل نصرتی و نظرمحمدی، مس کرمان به دنبال تداوم صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال، یک شنبه با برگزاری هفت دیدار شروع خواهد شد. در هفته ای که گذشت ، محمد نصرتی اولین تجربه خود را به عنوان مربی در ریحان البرز تجربه کرد و اکبر میثاقیان از سمت خود به عنوان سرمربی کارون اروند خرمشهر، استعفا کرد. در این هفته تیم های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان استراحت دارند و بازی نمی نمایند.

برنامه هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال به توضیح زیر است:

بادران تهران – ملوان ساعت 14:30

بادران تهران این بار به مصاف قعرنشین رقابت های لیگ دسته یک می رود. ملوان بندر انزلی در حال حاضر با 5 امتیاز در انتهای جدول است و شرایط خوبی ندارد. از طرفی دیگر بادران تهران که در هفته گذشته با شهرداری تبریز یک بر یک مساوی کرد با 12 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است و در استادیوم خانگی خود به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه است. در چهار تقابل اخیر این دو تیم، یک برد نصیب ملوان بندر انزلی شده و سه بازی با نتیجه تساوی به خاتمه رسیده است.

آلومینیوم اراک – کارون اروند خرمشهر ساعت 14:30

شاگردان محمد ربیعی که تا این جای فصل با وجود فراز و نشیب های زیاد، عملکرد خوبی داشتند، با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس پاکدشت در رده پنجم قرار دارند. در مقابل، تیم کارون اروند هفته گذشته شاهد استعفای سرمربی تیم خود یعنی اکبر میثاقیان و دو تن از اعضای کادر فنی خود بود و در حال حاضر راهنمایی این تیم را تا انتخاب سرمربی جدید مرتضی بچاری بر عهده دارد. اروندی ها که این هفته ها نتایج خوبی نگرفته اند و در دوهفته اخیر دو شکست سنگین 3 بر صفر مقابل تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر متحمل شدند، با تغییرات پیش آمده به دنبال بهبود شرایط هستند.

ریحان البرز – خونه به خونه بابل ساعت 14:30

ریحان البرز که هفته گذشته با راهنمایی محمد نصرتی پا به میدان گذاشت، با تساوی بدون گل برابر ملوان هفته یازدهم را به خاتمه رساند. در مقابل شاگردان علی نظرمحمدی در خونه به خونه بابل هنوز در بحران به سر می برند و نتوانستند شرایط خوبی را برای خود دست و پا نمایند. بابلی ها در جدول رقابت ها تا این جای کار با 6 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و همین طور ریحان البرز با 13 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. آخرین بازی این دو تیم در فصل گذشته لیگ دسته یک با نتیجه بدون گل به خاتمه رسیده است.

نود ارومیه – قشقایی شیراز ساعت 14:30

شاگردان وحید بیاتلو در نود ارومیه هفته گذشته را بازی معوقه خود را برابر فجرسپاسی خاتمه بردند و با 8 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. قشقایی شیراز هم در هفته های اخیر وضعیت بهتری داشته و در دو بازی اخیر خود چهار امتیاز به دست آورده و با 16 امتیاز در صندلی ششم جدول جای دارند. کسب پیروزی برای قشقایی شیراز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و این تیم را برای رسیدن به کورس بالای جدول امیدوار کند.

فجرسپاسی – شهرداری تبریز ساعت 14:30

تیم فجرسپاسی که اولین بازی خود را با سرمربی جدید خود اسماعیل زارع، برابر تیم نود ارومیه با نتیجه بدون گل به خاتمه رساند. از طرفی دیگر شهرداری تبریز در میانه جدول قرار گرفته است و با 11 امتیاز در رده نهم جدول جای دارند. هر دو تیم برای تغییر شرایط خود به برد این بازی نیاز دارند و کسب سه امتیاز این بازی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در پنج تقابل اخیر این دو تیم سه برد نصیب تیم فجر سپاسی شده، یک بازی مساوی و یک بازی را هم شهرداری تبریز موفق به شکست فجرسپاسی شده است.

مس کرمان – پرسپولیس پاکدشت ساعت 14:30

صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک که هفته گذشته با پیروزی بر مس رفسنجان موفق شدند به صندلی اول رقابت های لیگ دسته یک صعود نمایند، این هفته از شاگردان فرهاد کاظمی پذیرایی می نمایند. پرسپولیس پاکدشت با 16 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز در رتبه چهارم جدول جای دارند. باید دید آیا یاران فرهاد کاظمی می توانند با غلبه بر صدرنشین مسابقات خود را به نیمه بالای جدول نزدیک نمایند یا مس کرمان با کسب سه امتیاز این مسابقه صندلی خود را د ر صدر جدول مستحکم می نماید.

شهرداری ماهشهر - مس رفسنجان ساعت 15:30

رقابت تیم های سیزدهم وچهاردهم جدول رقابت ها. هر دو تیم تا این جای کار در رقابت های لیگ دسته یک توانستند 7 امتیاز از مسابقات لیگ دسته یک به دست بیاورند. مس رفسنجان به علت تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری ماهشهر در رتبه سیزدهم قرار گرفته است. در این مصاف همه چیز برای هر دو تیم برابر است و کسب پیروزی برای هر دو تیم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در دو بازی اخیری که این دو تیم انجام دادند، یک برد نصیب مس رفسنجان شده و یک بازی با تساوی یک بر یک به خاتمه رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 91

به "تقابل نصرتی و نظرمحمدی، مس کرمان به دنبال تداوم صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل نصرتی و نظرمحمدی، مس کرمان به دنبال تداوم صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید