تورنمنت کشتی بلغارستان؛ جمال عبادی طلایی شد

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) - رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنج شنبه 19 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

تورنمنت کشتی بلغارستان؛ جمال عبادی طلایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان در اوزان 74 کیلوگرم کشتی آزاد و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی به شرح زیر است:

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 74 کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک کانات موسابکوف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 4شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر یک ولادمیر کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل میهایل گئورگیف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 3 نورلان بکجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

کشتی فرنگی:

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1660

به "تورنمنت کشتی بلغارستان؛ جمال عبادی طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت کشتی بلغارستان؛ جمال عبادی طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید