تیم های ملی قطر و کره جنوبی فینالیست شدند

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با شناخت تیم های راه یافته به ملاقات رده بندی و فینال پیگیری شد.

تیم های ملی قطر و کره جنوبی فینالیست شدند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

در جنگ تیم های شرق آسیا تیم های ژاپن و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در خاتمه یک بازی نزدیک تیم کره جنوبی پیروز شد با نتیجه 34 بر 32 ژاپن را شکست داده و راهی ملاقات نهایی گردد.

در دیگر بازی هم تیم های قطر و بحرین رو در روی هم ایستادند که در خاتمه این تیم قطر بود که انتقام شکست چندی پیش خود در چارچوب انتخابی المپیک 2020 را از بحرین گرفت و با نتیجه 28 بر 24 حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد.

بدین ترتیب بازی نهایی بین تیمهای قطر و کره جنوبی روز دوشنبه برگزار می گردد. قطر در سه دوره اخیر قهرمان شده و کره جنوبی هم در تاریخ این بازیها 9 بار قهرمانی را از آن خود کرده است. در بازی رده بندی هم تیمهای ژاپن و بحرین عصر فردا به مصاف هم می فرایند.

برنامه کامل بازیهای رده بندی و نهایی به توضیح زیر است:

* ملاقات رده بندی - ساعت 17

ژاپن - بحرین

* ملاقات نهایی - ساعت 19

قطر - کره جنوبی

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دنیای از 26 دی الی 7 بهمن ماه در کویت برگزار می گردد. چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا در سال 2021 مصر را کسب کردند. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات ششم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 809

به "تیم های ملی قطر و کره جنوبی فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی قطر و کره جنوبی فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید