شانس سکوی آسیا و جهانی شدن را داریم، همه آماده هستیم

به گزارش مجله کالارنا، محسن بابا صفری دروازه بان و لژیونر شاغل هندبال ایران در لیگ رومانی در مصاحبه با خبرنگاران درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی در قطر، گفت: به نظرم برنامه ریزی ها برای برگزاری اردوی قطر خوب باشد. قرار است در حاشیه این اردو چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی و چند باشگاه قطری داشته باشیم .

شانس سکوی آسیا و جهانی شدن را داریم، همه آماده هستیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی اضافه نمود: بعد از این اردو به تهران بر می گردیم و قرار است یک اردوی دیگر را هم در صورت مهیا شدن در اروپا و در غیر اینصورت در تهران پشت سر بگذاریم تا به هماهنگی های لازم برسیم. به نظرم این دو اردو یاری زیادی برای بالا بردن سطح هماهنگی و آمادگی تیم خواهد نمود .

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان اعلام کرد: برای آماده سازی زمان داریم و مهمترین بخش آن اردو و چهار مسابقه ای است که در قطر پیش رو داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هندبال ایران شانس رفتن روی سکوی آسیا و کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی را دارد یا خیر؟ گفت: ما شانس رفتن روی سکوی رقابت های قهرمانی آسیا را داریم. تیم خوبی داریم و آماده مسابقات هستیم. امیدوارم ضمن رفتن روی سکو، شانس رفتن به مسابقات جهانی را هم بدست بیاوریم .

لژیونر هندبال ایران در خصوص شرایط دیگر هم تیمی های خود هم گفت: همه بچه ها آماده بوده و آمده اند تا سهمیه جهانی را بگیرند و مقام کسب نمایند. اگر این اتفاق بیافتد هندبال ایران به روزهای اوج و طلایی باز می گردد .

باباصفری توضیح داد: من به این مسئله امیدوارم که این اتفاق خوب خواهد افتاد. تیم ما نمایش خوبی در رقابت های انتخابی المپیک داشت و نشان داد که می توانیم روی سکو رفته و استحقاق این را داریم که روی سکوی آسیا قرار بگیریم .

لژیونر هندبال ایران در انتها پیرامون بازی های باشگاه تیمشوآرا رومانی هم گفت: مسابقات خوبی را همراه تیمم آغاز کردم. تیم ما در آغاز فصل صاحب هشت برد شده و هم اکنون در صندلی چهارم لیگ رومانی قرار داشته و شرایط بسیار خوبی دارد .

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران سه شنبه هفته جاری در راستا آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی به منظور حضور در یک اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی محبت آمیز راهی دوحه قطر شد. مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی بهمن ماه امسال در کویت برگزار می گردد که تیم ایران در گروه اول با تیم های نیوزلند و بحرین هم گروه است .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 705

به "شانس سکوی آسیا و جهانی شدن را داریم، همه آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس سکوی آسیا و جهانی شدن را داریم، همه آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید