جایزه جشنواره فیلم زنان سئول به یک بانوی ایرانی رسید ، مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد...

به گزارش مجله کالارنا، فیلم کوتاه چپ دست به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور توانست از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول جایزه دریافت کند.

جایزه جشنواره فیلم زنان سئول به یک بانوی ایرانی رسید ، مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد...

به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه چپ دست به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) به بخش رقابتی جوایز آسیایی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول راه پیدا کرد.

در بخش رقابت آسیایی که سه جایزه داشت، نسرین محمدپور برای چپ دست جایزه nbp را که به وسیله 5 داور معین می گردد، از آن خود کرد. جایزه nbp به وسیله یک شرکت هنری به یک فیلم تعلق می گیرد.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول 25 آگوست تا اول سپتامبر 2022 در سئول برگزار گردید و چپ دست در این دوره در بخش فیلم های کوتاه با 19 فیلم کوتاه دیگر رقابت کرد. جشنواره بین المللی فیلم زنان سئول یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم زنان در سطح بین المللی محسوب می گردد که آثار فیلمسازان زن را از سراسر جهان در بخش های رقابتی و غیررقابتی به نمایش می گذارد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه چپ دست 15 دقیقه ای آمده است: مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد و میخواهد کاری انجام دهد و خود را برای این کار آماده می نماید اما ... .

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. پخش چپ دست برعهده مجتبی عبدالرحیم خان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2195

به "جایزه جشنواره فیلم زنان سئول به یک بانوی ایرانی رسید ، مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه جشنواره فیلم زنان سئول به یک بانوی ایرانی رسید ، مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید