آدینه سیاه شهرهای ایتالیا در پی اعتصاب اتحادیه های حمل و نقل

به گزارش مجله کالارنا، اعتصاب سراسری اعضای اتحادیه های حمل و نقل ایتالیا موجب شد تا تعداد زیادی از گردشگران و مسافران در سراسر این کشور سرگردان شوند.

آدینه سیاه شهرهای ایتالیا در پی اعتصاب اتحادیه های حمل و نقل

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کارکنان سیستم حمل و نقل ایتالیا روز آدینه در اعتراض به شرایط شغلی و خصوصی سازی، دست به اعتصاب سراسری زدند و این مساله موجب سرگردانی و گرفتاری مسافران و گردشگران شده است.

اعتصاب کارکنان سیستم حمل و نقل ریلی، اتوبوس های شهری و حمل و نقل هوایی از عصر پنجشنبه شروع و به مدت 24 ساعت ادامه داشته است.

گراتزیانو دلاریو وزیر حمل و نقل ایتالیا تاکید نمود که برای تبادل نظر با رهبران اتجادیه های حمل و نقل کوشش زیادی نموده است ولی متاسفانه با یک آدینه سیاه روبرو شدیم.

تعداد زیادی از مسافران و گردشگران در ترمینال اصلی قطار شهر رم سرگردان شده اند.

یک شهروند رم نیز در این باره گفت: بیش از 2 ساعت منتظر اتوبوس بودم ولی حتی یک دستگاه اتوبوس نیز عبور ننموده است.

دولت ایتالیا میخواهد به منظور کاهش بدهی های عمومی خود، طرح خصوصی سازی را اجرا نموده و بخش هایی از شرکت راه آهن را به بخش خصوصی واگذار نماید.

دولت ایتالیا برای فروش شرکت هواپیمایی آلیتالیا نیز با چالش روبرو است و هنوز هیچ مشتری برای فروش سهام خود پیدا ننموده است. این شرکت هواپیمایی سال هاست که با زیان و ضرر روبرو شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 748

به "آدینه سیاه شهرهای ایتالیا در پی اعتصاب اتحادیه های حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه سیاه شهرهای ایتالیا در پی اعتصاب اتحادیه های حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید