طراحی سایت: خدمات وب سایت های هالیدی

به گزارش مجله کالارنا، افرادی که قصد دارند با تورهای مسافرتی به شهرهای داخلی و کشورهای خارجی سفر کنند، برای تهیه بلیط به صورت آنلاین می توانند به سایت گردشگری های هالیدی مراجعه کنند.

طراحی سایت: خدمات وب سایت های هالیدی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

با توجه به این که گرفتاری ها و مشغله های کاری مردم روز به روز در حال افزایش است، بسیاری از آن ها امکان مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی را ندارند. مسئله دیگری که وجود دارد این است که آژانس های مسافرتی در ساعات غیر اداری تعطیل هستند و خدماتی ارائه نمی دهند. بنابراین مراجعه به سایت های هالیدی برترین راه برای تهیه بلیط جهت تورهای داخلی و خارجی می باشد. زیرا در تمام ساعات شبانه روز در هر زمان و مکانی، حتی در روزهای تعطیل نیز می توان از خدمات ارائه شده در این سایت استفاده کرد . قبل از رزرو بلیط می توانید به بخش تورهای مسافرتی یا بخش بلیط هواپیما در سایت مراجعه کنید و قیمت بلیط ها و تورهای مورد نظر را مشاهده نمایید. رزرو راحت و با کیفیت با کمترین قیمت مهمترین احتیاج مسافران است. در این باره می توانید روی سایت گردشگری های هالیدی حساب باز کنید. این وب سایت به عنوان یک موتور جستجوکامل ترین بانک اطلاعاتی درباره پروازها، هتل ها و غیره در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم به طور ویژه درباره برخی از خدمات سایت های هالیدی شامل بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و خدمات ویزا صحبت کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما های هالیدی

رزرو بلیط هواپیما در های هالیدی در دو نوع بلیط سیستمی و بلیط چارتری امکان پذیر است. هریک از این بلیط ها برای رفاه حال مسافران ارائه می شوند. بلیط سیستمی به طور کامل تحت نظر ایران ایرلاین است اما بلیط چارتری به وسیله آژانس مسافرتی از ایرلاین اجاره می گردد و مشخص قیمت و مقدار کنسلی آن به عهده آژانس مسافرتی می باشد. بلیط چارتری به طور معمول دارای قیمت ثابت و از قبل مشخص شده ای نیست و آژانس مسافرتی نرخ گذار آن است، نرخ های متفاوتی دارد و گاهی اوقات قیمت های بسیار مناسبی دارد. در برخی مواقع نیز به خاطر سیاست های آژانس بلیط های چارتری هواپیما با قیمت های بالا به مسافران فروخته می گردد. در بلیط های سیستمی در سراسر کشور نرخ ها طبق کلاس پروازی از قبل مشخص شده اند و مانند نوع چارتری به صورت لحظه ای تغییر نمی نمایند. این دو نوع بلیط هواپیما از لحاظ کنسل کردن نیز با هم متفاوت می باشند.

به علت قیمت مناسب و بعلاوه چارتری بودن امکان استرداد بلیط های چارتری وجود ندارد. زیرا با استرداد این نوع بلیط یک جایگاه خالی خواهد شد. البته در سایت های هالیدی در شرایط خاصی چند روز مانده به پرواز می توان بلیط چارتری را با پرداخت جریمه استرداد کرد. برای تمام بلیط های سیستمی امکان کنسلی و استرداد وجود دارد و جریمه طبق جدول انجام می گردد. بلیط چارتری در سه نوع نوزاد، کودک و بزرگسال به فروش می رسد. رزرو بلیط برای چارتری برای بچه ها و بزرگسالان یکی است اما رزرو بلیط سیستمی بلیط بچه ها دو درصد تخفیف دارد. امکان خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط هواپیما لحظه آخری به صورت رزرو آنلاین از خدمات دیگر سایت های هالیدی هستند. بلیط های لحظه آخری معمولا 24 ساعت قبل از پرواز در سایت های هالیدی اطلاع رسانی می شوند. کاربران با مراجعه به سایت های هالیدی می توانند مبدا، مقصد و زمان پرواز خود را از بین قیمت های ارائه شده همه پروازهای آن راستا انتخاب نمایند و نسبت به پروازهای لحظه آخری همان راستا مورد نظر اطلاع پیدا نمایند. برای راستاهای پرتردد مانند مشهد، کیش، استانبول، قشم، اهواز همواره امکان رزرو بلیط هواپیما و بعلاوه بلیط لحظه آخری وجود دارد

بلیط اتوبوس های هالیدی

برای خرید بلیط اتوبوس دیگر لازم نیست مانند گذشته به صورت حضوری به ترمینال ها بروید. به راحتی می توانید وارد سایت های هالیدی شوید و به صورت آنلاین بلیط اتوبوس مقصد خود را خریداری نمایید و به راحتی به سفر بروید. سفر با اتوبوس یکی از مسافرت های به صرفه است و در طول سفر می توان از زیبایی های موجود در راستا لذت برد. قیمت بلیط های اتوبوس با توجه به نوع اتوبوس فرق دارد. البته سفر با اتوبوس جزء مقرون به صرفه ترین روش های سفر در ایران محسوب می گردد. قیمت بلیط اتوبوس های VIP همواره از قیمت بلیط اتوبوس های دیگر بیشتر است. در آژانس گردشگری های هالیدی امکان اجازه اتوبوس دربستی برای مسافرت های دسته جمعی نیز وجود دارد. اتوبوس ها دارای امکاناتی مانند اینترنت و تلویزیون هستند تا مسافران در طول راستا سرگرم شوند. در اتوبوس های وی آی پی تعداد جایگاه ها کمتر و با فاصله بیشتری با هم قرار گرفته اند. مسافرت با این نوع اتوبوس بسیار راحت و دلنشین است. جایگاه های وی آی پی بزرگترند و قابلیت تبدیل به تخت خواب را دارند . هر جایگاه یک مانیتور اختصاصی برای تماشای فیلم دارد. در سایت های هالیدی مسافران می توانند اتوبوس دلخواه خود را انتخاب نمایند .

اتوبوس BUGIE، اتوبوس VOLVO، اتوبوس بین شهری VOLVOB9R، اتوبوس بین شهری VOLVO B7R MKIII، اتوبوس مان MAN، اتوبوس اسکانیا مارال، اتوبوس بنز C 475، اتوبوس هیوندای، اتوبوس رنو ایلیاد یا شهاب خودرو به عنوان انواع اتوبوس در اختیار مسافران قرار گرفته است و هر کس می توان اتوبوس مورد نظر خود را انتخاب کند. اتوبوس های VIP با سرعت بیشتری حرکت می نمایند، بنابراین زمان سفر با آن ها بسیار کوتاه تر از اتوبوس های معمولی است. به علت سرعت بیشتر و داشتن جایگاه های راحت تر روز به روز به تعداد مسافرانی که اتوبوس وی آی پی را برای سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب می نمایند رو به افزایش است. یکی از اتوبوس های VIP توریستی ساخته شده در کشور سوئد اتوبوس اسکانیا مدل مارال می باشد. این اتوبوس از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای تورهای مسافرتی خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. اتوبوس مارال ساخته شرکت عقاب نوع دیگری از اتوبوس های اسکانیا است . سفری راحت، ایمنی در سفر، طراحی داخلی زیبا، جایگاه های راحت، وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی از مهمترین مزایای سفر با اتوبوس های اسکانیا به شمار می رود. قیمت بلیط های اتوبوس به عوامل مختلفی مانند نوع اتوبوس، شرکت مسافربری و فاصله شهرهای مبدا تا مقصد بستگی دارد . این روزها مردم با امکان خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت های هالیدی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می نمایند.

ویزا های هالیدی

به سندی که از کنسول گری، اداره میزبانی کشور مقصد یا سفارت خانه آن کشور دریافت می گردد، ویزا می گویند. مسافران بدون دریافت ویزا نمی توانند به کشورهای خارجی مسافرت نمایند. در سایت های هالیدی می توان از انواع ویزا و قیمت های آن اطلاع پیدا کرد. همانطور که می دانید برای اخذ ویزا روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها مراجعه حضوری به سفارت خانه کشور مقصد است. در سفارت خانه باید فرم درخواست ویزا به وسیله فرد پر گردد. راه دیگری که برای دریافت ویزا وجود دارد این است که از شرکت های فعال در این زمینه یا آژانس های مسافرتی بخواهید که مراحل اخذ ویزای شما را انجام دهند. برای دریافت ویزا جهت مسافران به کشورهایی مانند استرالیا و نیوزلند باید به صورت آنلاین به وسیله سایت های گردشگری مانند های هالیدی اقدام گردد. معتبرترین ویزاهای کشورهای آسیایی که در سایت های هالیدی ارائه می گردد شامل ویزای سنگاپور، ویزای کره جنوبی، ویزای ژاپن، ویزای مالزی، ویزای هنگ کنگ، ویزای تایلند و ویزای فیلپین می باشد.

یکی از برترین کشورهای دنیا که مردم ایران آن را برای مهاجرت انتخاب می نمایند، کشور کانادا است. برای ورود به این کشور می توان به وسیله اخذ ویزای موقت و ویزای دائم اقدام کرد. دریافت ویزای موقت برای تحصیل، کار و سفرهای توریستی مناسب است و ویزای دائم برای گرفتن تخصص، سرمایه گذاری، اسپانسرشیپ خانوادگی، تجربه کبکی یا PEQ، مهاجرت استانی و غیره صادر می گردد. ویزای الکترونیکی e visa یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های اخذ ویزا و مسافرت به کشورهای خارجی است. به ویزای الکترونیکی ویزای آنلاین نیز گفته می گردد. برای دریافت این ویزا باید به سایت سفارت خانه مورد نظر یا وزارت امور خارجه مراجعه نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید. مردم ایران برای مسافرت به کشورهای مختلف باید حتما نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایند. تکنولوژی یاری زیادی به مسافران نموده است و امکان خرید بلیط، رزرو هتل و اخذ ویزا را به صورت آنلاین برای آن ها فراهم نموده است . با مراجعه به سایت های هالیدی با آدرس اینترنتی www.hiholiday.ir می توان ویزای کشور مورد نظر خود را به سرعت دریافت کنید. برای دریافت ویزای مدارکی مانند دعوتنامه نهاد درخواست نماینده، رزومه، گذرنامه، اسکن عکس پرسنلی طبق استاندارد، اسکن از اولین صفحه گذرنامه طبق استاندارد و غیره مورد احتیاج است.

در این مقاله شما را با برخی از خدمات سایت های هالیدی مانند نحوه خرید بلیط هواپیما، نحوه تهیه بلیط اتوبوس و خدمات ویزا آشنا کردیم. مرجع گردشگری های هالیدی انواع بلیط هواپیمای چارتری، سیستمی و بلیط لحظه آخری را برای رفاه مسافران ارائه می دهد. تهیه بلیط اتوبوس در این سایت کار بسیار راحتی است. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، می توانید به راحتی به وسیله های هالیدی نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید. امیدواریم از مطالب این مقاله کمال استفاده را برده باشید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1951

به "طراحی سایت: خدمات وب سایت های هالیدی" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: خدمات وب سایت های هالیدی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: خدمات وب سایت های هالیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید