جوان 36 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شد

به گزارش مجله کالارنا، روزنامه اشپیگل آلمان اطلاع داد که استاد جوان تاکتیک، به عنوان سرمربی نو آلمان انتخاب شده است.

جوان 36 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شد

اشپیگل، نشریه معروف آلمانی اظهار داشت ناگلزمان جایگزین رودی فولر خواهد شد که به عنوان رئیس تیم ملی آلمان در بازی فرانسه روی نیمکت این تیم نشسته بود. آلمان پیش از بازی مقابل فرلنسه به علت شکست چهار بر یک مقابل ژاپن مربی قبلی خود، هانسی فلیک را از کار اخراج نموده بود.

ناگلزمان درحالی بعد از برکناری عجیبش از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان خواهد آمد که اخراج فلیک هم کمی تعجب برانگیز بود چراکه در تاریخ فوتبال آلمان از سال 1926 اولین بار بود که یک سرمربی از سمت خود برکنار می شد. البته شوک جدایی فلیک نتیجه داد و آلمان با نتیجه دو بر یک فرانسه را شکست داد که این اولین پیروزی ژرمن ها مقابل حریف دیرینه پس از 9 سال بود.

ناگلزمان از سال 2016 تا 2019 راهنمایی هوفنهایم را برعهده داشته و از 2019 تا 2021 هم در لایپزیش سرمربی بوده که در آن تیم به عنوان استاد جوان تاکتیک مورد توجه نهاده شد و باعث شد که او به سمت سرمربیگری بایرن مونیخ، معتبرترین باشگاه آلمان پرواز کند. او که در آوریل 2021 راهنمایی مونیخ را برعهده گرفت در فصل پیش رو عملکرد خوبی نداشت و پس از آن در نیم فصل گذشته به علت اختلاف شدید با مدیریت بایرن از سمت خود اخراج شد. درحالی که او رکورد صد در صد پیروزی در لیگ قهرمانان را از خود به جای گذاشته بود.

قرارداد ناگلزمان با بایرن مونیخ در سال 2026 به انتها می رسد و با حضور او در تیم ملی آلمان بایرن از شر یک بدهی ترسناک به این سرمربی راحت خواهد شد.

در اولین بازی ها، این سرمربی تازه به مصاف امریکا و مکزیک خواهد رفت و سپس در انتها سال میلادی مقابل اتریش قرار خواهد گرفت .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2358

به "جوان 36 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان 36 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید