حضور خبرنگاران تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری

به گزارش مجله کالارنا، هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس تهران از 19 تا 22 خرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. نمایشگاهی در زمینه خلاقیت و نوآوری که شعار امسالش زیست بوم نوآوری بود و خبرنگاران تریپ هم در آن حضور داشت.

حضور خبرنگاران تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری

هفت دوره از برگزاری نمایشگاه inotex که از سال 2012 آغاز شده، می گذرد. نمایشگاهی که هدفش در سال های اولیه، جذب شرکت های خارجی در زمینه انتقال فناوری از خارج به داخل بود. این نمایشگاه در تمام این مدت میزبان استارت آپ ها و شرکت های فناوری از کشورهای مختلفی بوده که در زمینه خلاقیت و نوآوری فعالیت می کردند. حالا این نمایشگاه در طی همه این مدت میزبان بیش از 1000 شرکت کننده(غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است که هرکدام در حوزه مورد فعالیتشان حرفی برای گفتن داشته اند و خبرنگاران تریپ هم یکی از آنها بوده است.

نقش خبرنگاران تریپ در بازار خدمات مسافرتی

خبرنگاران تریپ، کارش را در سال 1394 به عنوان یک استارت آپ کوچک و یکی از زیرمجموعه های گروه اینترنتی ایران آغاز کرد. در آن زمان این سرویس به بزرگی این روزهایش نبود و به وسیله آن تنها میشد رزرو آنلاین هتل در سراسر ایران را انجام داد. اما روز به روز هدف ها و رویاهایش بزرگ تر شد و تصمیم گرفت تمام مراحل سفر را پوشش دهد. به طوری که بعد از دو سال و نیم خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم جزو خدماتش نهاده شد و اسمش را هم از خبرنگاران به خبرنگاران تریپ تغییر داد.

حالا خبرنگاران سال 1394 که معدود آدم هایی آن را می شناختند، به جایی رسیده که توانسته به یکی از بزرگترین سامانه های آنلاین خدمات سفر در ایران تبدیل شود و سهم بزرگی را در گردشگری آنلاین به خود اختصاص دهد.

حالا رزرو آنلاین بیش از 800 هتل در سراسر ایران به وسیله خبرنگاران تریپ ممکن است و به وسیله آن می شود به سراسر ایران پرواز کرد. علت حضورش در نمایشگاه اینوتکس هم به همین برمی شود؛ سرویسی که از کوشش برای بهبود خدماتش دست برنمی دارد و می خواهد کاری کند که هر روز بهتر و بزرگ تر شود. این سرویس میخواهد به تجربه خوب کاربران در حوزه گردشگری آنلاین تبدیل شود؛ آنطور که وقتی اسمش می آید همه یاد خاطره خوش سفر بیافتند.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1983

به "حضور خبرنگاران تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور خبرنگاران تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید