دست های پشت پرده اجازه نمی دهد در نساجی بازی کنم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز آدینه تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

دست های پشت پرده اجازه نمی دهد در نساجی بازی کنم

در این مسابقه که از ساعت 16:30 در استادیوم آزادی با حضور 35 هزار تماشاگر شروع شد، وحید امیری (34) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس 34 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. سپاهان هم 31 امتیازی است. این تیم هم یک بازی معوقه با صنعت نفت دارد که این ملاقات فردا برگزار می گردد.

محمد قاضی مهاجم تیم نساجی در انتها این مسابقه گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم در نیمه دوم برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه بدشانس بودیم و ضربات ما به گل تبدیل نشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در نساجی کم بازی می نماید، گفت: متاسفانه دست هایی پشت پرده است که نمی گذارند من در نساجی بازی کنم. عده ای هستند که مایل نیستند با آرامش کارم را در نساجی ادامه دهم و این موضوع می تواند به تیم ضربه بزند.

وی در پاسخ به این پرسش که بعضی بازیکنان یک طرفه قرارداد خود را فسخ نموده اند آیا شما هم از نساجی خواهید رفت یا خیر؟ گفت: شرایط نساجی سخت است و عده ای فقط به دنبال حاشیه سازی برای این تیم هستند، بازیکنان دریافتی نداشتند و روزهای سختی را سپری می نمایند. من در حال حاضر قرارداد دارم ولی باید صحبت کنم تا ببینم تکلیفم چه می گردد.

محمد قاضی ادامه داد: مهاجری زحمات زیادی برای تیم می کشد و تمام تلاشش موفقیت تیم است اما متاسفانه بعضی ها اجازه نمی دهند این مربی توانمند کارش را با آرامش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 738

به "دست های پشت پرده اجازه نمی دهد در نساجی بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست های پشت پرده اجازه نمی دهد در نساجی بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید