علت سوار نکردن 15 مسافر بلیت دار پرواز عسلویه، تهران چه بود؟

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران : براساس اعلام یکی از مسافران پرواز عسلویه به تهران شرکت هواپیماییالف از پذیرش و سوار کردن 15 مسافر به پرواز خودداری نموده است.

علت سوار نکردن 15 مسافر بلیت دار پرواز عسلویه، تهران چه بود؟

به گزارش مهر عصر روز گذشته پروازی از تهران به سمت فرودگاه عسلویه پرواز کرد که قرار بود در ساعت 18:45 همان روز مسافرانی را از فرودگاه عسلویه به تهران بیاورد.

یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرنگار حوادث مهر مدعی شد همانند گذشته در ساعت مقرر به فرودگاه عسلویه مراجعه کردیم تا پس از تحویل بار و گرفتن کارت پرواز سوار هواپیما شویم.

این مسافر گفت: پس از مراجعه به باجه (کانتر) مورد نظر مسئولین شرکت هواپیمایی الف از دادن کارت پرواز خودداری کردند و مدعی شدند بلیت فروخته شده مسئله ای دارد.

وی ادامه داد: جمع افرادی که به ادعای شرکت هواپیمایی مذکور پیروز به دریافت کارت پرواز نشدند حدود 15 نفر بود که در روبرو با مسئولین حاضر در فرودگاه با بهانه ای عجیب روبرو شدند.

این فرد اضافه نمود: مسئولین شرکت هواپیمایی مدعی شدند به علت یک اشکال سیستمی سایت فروش بلیت این هواپیمایی به اشتباه بلیت فروشی نموده و در واقع قرار نبوده است که این بلیت ها به فروش برسد.

این مسافر گفت: مسئولان مدعی شدند به زودی پول بلیت پرداخت شده به حساب آنها واریز خواهد شد و می توانند با پروازی دیگر سفر خود را انجام دهند.

وی با گلایه از مسئولان گفت: من بیش از هفت روز قبل بلیت پرواز خود را خریداری نموده بودم و کار مهمی در شهر تهران داشتم.

این مسافر ادامه داد: اگر در بین مسافران پرواز فردی حضور داشت که چند ساعت بعد پروازی به یکی دیگر از شهرها داشت و به این ترتیب از آن پرواز هم جا می ماند تکلیف این مسافر چه بود.

این در حالی است که این مسافر مدعی شد به گفته بعضی از کارکنان فرودگاه عسلویه یکی از اعضای هیأت دولت به همراه تیم همراهش قرار بوده در این پرواز حضور داشته باشد که البته این موضوع هنوز تأیید نشده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2264

به "علت سوار نکردن 15 مسافر بلیت دار پرواز عسلویه، تهران چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت سوار نکردن 15 مسافر بلیت دار پرواز عسلویه، تهران چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید